De Sims Mobile is binnenkort gratis beschikbaar voor iOS en Android. Deel hier alles over dit nieuwe spel.
In de sims mobile moet je een missie doen voordat je kinderen kan krijgen, en bij een onderdeel moet je naar het stadsplein (als ik het me goed herinner) en daar moet mijn sim dan heen met haar echtgenoot. Maar als ik hem wil vragen om langs te komen krijg ik een melding en daarin staat dat het te druk is op die kavel. Kan iemand mij helpen? Kregen jullie ook zo'n melding en hoe hebben jullie dat opgelost?
Senna Sims

Advertentie

Zijn er meerdere 'eigen' sims op dat plein bijvoorbeeld aan het werk? Dat zou de enige reden zijn die ik zo kan bedenken.
Hoi ik ben nieuw ik snap nog niet helemaal hoe
Deze site werkt dus ik vraag het zo even: ben net begonnen met de Sims op de mobiel ben bij “level” 7 en heb al een nieuw huis gekregen zeg maar bij een ontgrendeling maar ik kan deze nergens vinden? Krijg ik dit verder in het spel van zelf of hoe doe ik dit?
Alvast bedankt!
Hoi,

Als je naar het stadsoverzicht gaat en klikt op een leeg kavel (blauw rondje met een huis erin) kun je een huis kiezen dat je wil bouwen.
Als dit een huis is dat je eerder gewonnen hebt, kun je die gratis bouwen (bij de prijs staat dan ook "gratis").
Hoi, ik zie geen kavel met een blauw rondje erin?
Probeer een afbeelding van mijn overzicht te sturen maar dit lukt niet?

Er staat alleen thuis, marktplein, en parkzijden
Groetjes
Ohhh sorry, ik dacht dat dit "De Sims Freeplay" was :oops: .

Ik heb helaas zelf geen Sims Mobile. Ik heb geprobeerd je vraag op internet na te zoeken maar dat blijkt toch lastig zonder het spel zelf te kennen.

Hopelijk kan iemand anders je helpen.
Hmm beetje laat maar op de kaart op thuis tikken