Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Heel vreemd ze moet haar buik toe zingen en zat op het zwarte bankje terwijl ik op de witte had geklikt. Als steuntaak moest ik naaien en vond ik het raar dat er nog plek was op de witte bank maar me sim er niet kon gaan zitten kreeg van die voetjes.
Ik het buik toe zingen geannuleerd was toch net bezig en kon er nog wel een sim op de witte bank er bij om te naaien.
Vervolgens het buik toezingen op de zwarte bank en toen kreeg ik dit.

Afbeelding
dank je

ik heb het jurkje van de online store. bij de deals voor een hoop lp of sp gekocht
de schoenen horen er niet bij, in het pakket zitten 6 jurken met schoenen ( dacht ik) en 6 pakken voor mannen
waar je de broek en de blazer los van elkaar kunt combineren. misschien heb je deze nog niet bij je deals gehad?
dit pakket was ergens vorig jaar ook te koop voor 615 sp ofzo..
chantalle » 12 mei 2019, 19:16 schreef:dank je

ik heb het jurkje van de online store. bij de deals voor een hoop lp of sp gekocht
de schoenen horen er niet bij, in het pakket zitten 6 jurken met schoenen ( dacht ik) en 6 pakken voor mannen
waar je de broek en de blazer los van elkaar kunt combineren. misschien heb je deze nog niet bij je deals gehad?
dit pakket was ergens vorig jaar ook te koop voor 615 sp ofzo..
Bedankt voor de info!
Ik heb de onder die ik heb vrijgespeeld met de vakantie hoogbouw in een huis geplaatst in dit zelfde huis zit ook de spullen van vandaag haar morgen kaal en de spullen uit kekke kasten uit een andere live missie je kan eigenlijk wel zeggen een live missie huis.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door molletje83 op 11 jun 2019, 07:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Elizaa2016 » 02 nov 2018, 16:33 schreef:
Elizaa2016 » 14 jun 2018, 18:05 schreef:Heeft iemand deze bruine tegels weleens in de schatkist gehad?
Wil ze zo graag hebben, maar grijp elke keer mis! :(

Afbeelding
4,5 maand verder en ik heb ze nog steeds niet. :(
Mijn geduld word aardig op de proef gesteld! ;)
Wat er verder vaak in die schatkist zit vind ik meestal niet zo,maar ja doorzetten!
Ik heb ze...eindelijk! :D
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 38