Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

molletje83 » 26 apr 2019, 14:26 schreef:Ik heb 3 dingen kunnen kopen en was net bij het glas aan gekomen.
Dit door dat ik op vakantie ben en dan me geen tijd gun voor de sims.
Nou kan me voorstellen dat je andere dingen wil doen op vakantie! ;)
Veel plezier!
Hier ook maar net gelukt ik heb alleen de langste tijds optie gedaan.
Al weet ik dat veel wordt herhaald wil ik het eigenlijk in één keer.
Laatst gewijzigd door Galdor op 30 apr 2019, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Die grote updates (met live-evenementen) komen niet vanzelf, je zal ze moeten installeren zodra er een nieuwe update voor het spel beschikbaar is.
Voor IOS apparaten (iPhone, iPad) gaat dit via de App Store, voor Android apparaten is dat Play Store. Dus dezelfde plek van waaruit je ook het spel geïnstalleerd hebt.

Of er een nieuwe update staat aan te komen, kun je o.a. zien op de Website van EA:

https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims ... s-freeplay

Soms wordt het ook op dit forum door iemand aangekondigd.

Bij zo'n grote update zit altijd wel een live evenement. De spelmakers beslissen welk evenement dit is. Ook worden regelmatig oude live evenementen weer herhaald.
De datum dat zo'n evenement start en hoe lang dit evenement duurt, kun je ook via bovenstaande link vinden, door te klikken op de nieuwste update.

Ik weet niet zeker of spelers die net pas begonnen zijn met dit spel, ook deze live evenementen krijgen. Ik kan me voorstellen dat als je net 3 Sims hebt, het weinig zinvol is om aan zo'n evenement mee te doen. Maar daar heb ik niet direct iets over kunnen vinden.
Je hebt in elk geval wel 13 Sims tegelijk nodig om uiteindelijk alle werkstations gelijktijdig te kunnen bezetten.