Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik kom 68 SP te kort voor het dak (alleen 9000 glas te weinig).. weet iemand eigenlijk als ik nu lp’s kook, dan voor sp draai en ik heb genoeg sp om het dak alsnog te kopen het huis dan binnen deze 2 dagen alsnog geclaimd kan worden? Of kan dat niet?

Het dak is het enige wat ik nog moest kopen en was zo dichtbij.. jammer weer. Volgende live evenementen ga ik ook niet halen door vakantie.
@phoebe
Je krijgt idd 2 dagen de tijd om Sp's bij elkaar te sparen. Zodat je de spullen als nog kan kopen.

@Richard
Deze evenementen komen altijd een keer terug je weet alleen niet wanneer.
Zo is het evenement trouwbellen wat er binnenkort aankomt al voor de 3de keer.
Er zitten op dit forum alleen spelers geen makers van het spel dus je opmerkingen doe hier iets aan heeft geen zin.
Ja, het blijft lastig om te halen, ook al besteed je er veel tijd aan.

Met de bouwmunten moet je gewoon ook een hoop geluk hebben.
Ik draaide bijna aan het eind van de missie 125 bouwmunten, dat helpt wel natuurlijk.

Het glas blijft bij dit soort evenementen lastig, gaat zo traag!

Misschien kunnen we allemaal bij Firemonkeys vragen of ze er geen 4 willen geven in de toekomst?! :)
Dat zouden we al een stuk verder komen.
Maar ja, ze willen ook geld verdienen natuurlijk. ;)
@molletje83
Dus als ik het dak nu met SP koop kan ik alsnog het hele garagehuis claimen?

edit: ik draai net weer 1x met de SP plant en heb meteen bij de eerste draai drie pompoenen = 500 SP :D
Dus heb het evenement toch gehaald!
Phoebe » 22 maart 2019, 16:54 schreef:@molletje83
Dus als ik het dak nu met SP koop kan ik alsnog het hele garagehuis claimen?

edit: ik draai net weer 1x met de SP plant en heb meteen bij de eerste draai drie pompoenen = 500 SP :D
Dus heb het evenement toch gehaald!
Zo beter! SP is altijd een welkom!
Phoebe » 22 maart 2019, 16:54 schreef:@molletje83
Dus als ik het dak nu met SP koop kan ik alsnog het hele garagehuis claimen?

edit: ik draai net weer 1x met de SP plant en heb meteen bij de eerste draai drie pompoenen = 500 SP :D
Dus heb het evenement toch gehaald!
Dat is lekker ik had ook nog een poging willen wagen op de jackpot met Sp's maar heb geen tijd gehad om met 2 apparaten naast elkaar te zitten(met behulp van de cloud) als ik na mijn zin teweinig sp krijg ak ik me spel weer uit de cloud en probeer ik het opnieuw.