Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

HELP.

Ik ben bij de missie klushuizen beter balkon.
Bij de missie liefkozen op de bank.
Ik heb al verschillende Sims naar de bank gestuurd maar er komt een welke met voetjes boven de Sims te staan. Dat betekend dat er ‘iets’ in de weg staat. Maar ik weet niet wat?? Wat moet ik doen
Help :cry: :oops:
Als ik het goed begrijp, heb je hetzelfde probleem als hierboven gemeld (lees even tot een paar berichten terug).
Ik vrees dat je weinig kan beginnen, het lijkt sterk op een bug waar iedereen op dit moment last van lijkt te hebben en op blijft steken.
Dat betekent dat de spelmakers met een patch moeten komen, hopelijk wordt het snel opgelost.

Ik weet zo even uit mijn hoofd niet of het mogelijk is de opdracht over te slaan ten koste van SP's via de lijst met alle taken, maar dat zou je even na kunnen gaan.
Ik kan helaas zelf weinig meer testen, omdat mijn eigen spel niet goed meer speelbaar is (constant bevriezingen en crashes vanwege verouderd apparaat).
+jenn+ » 11 mei 2019, 21:06 schreef:Heyyy,ik heb best wel veel simoleons enz gekocht dus ben al klaar met het 9 daagse zwangerschaps event op dag 1,is er een manier waardoor ik niet 9 dagen hoef te wachten??

Moet baby bonus nog doen mischien ligt het daaraan
Nee je moet de volledige zwangerschap ondergaan zover ik weet. Met de babybonus bedoel je de taken van andere sims?
Mirtew » 11 mei 2019, 14:22 schreef:Ik ben level 38 en heb bijna alle missies gehad maar de balkon missie kan ik nergens vinden! Kan iemand me helpen? De missie is niet bij het buurtcentrum te vinden!!
Heb je de voorgäande missies van Bree wel gedaan?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10