Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik kan bij de politie als ik een Sims aan het werk heb daar kan ik een poppetje niet uitvoering en wat de uitvoering is

Er staat surveillancewagen : maak contact met de gemeenschap of teambuilding

Me Sims is niveau 8 of 9 dus geen idee waarom ik die niet kan voltooien want er staat wel dat het blok groen is en dat ik niet bij de barbecue kan komen

Hopen dat iemand me kan helpen
Groetjes :?:

Advertentie

Ik vermoed dat je hetzelfde probleem hebt als ik.
De enige manier die ik ontdekt heb om dit probleem te omzeilen:

Start de opdracht en ga vervolgens naar een ander perceel. Keer pas terug als de opdracht voltooid is (dit kun je in de Simtracker zien).
In de meeste gevallen werkt dit voor mij, hopelijk ook voor jou.
Ik weet niet wat er aan de hand is maar sinds vanavond kan ik de cellen niet meer schoonmaken.
De agent begint eraan maar na een klein tijdje kan ze niet verder en verdwijnt de taak weer in het ballonnetje boven de persoon.
Ik heb al geprobeerd om nadat ik de actie gestart heb naar een ander perceel te gaan en te wachten tot actie helemaal uitgevoerd is, maar zodra ik dan weer naar het politiebureau ga is de actie gewoon weer niet uitgevoerd.
Wie of wie helpt mij.
Er zijn veel spelers die hier last van hebben na de laatste update. Kennelijk een bug.
Het zal dus afwachten worden, totdat de spelmakers die bug gefixt hebben.