Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

We staan geen nummer bij maar een hele tekst

Je Sim sluit een hans transmitter aan en wacht geduldig af.
Het apparaat zou moeten op kunnen starten en klaar zijn over 0m en 0s

Ik snap echt niet wat ik nou moet doen!
Iedere dag bestaat uit een serie opdrachten. Als je die erg snel doorloopt (zoals jij nu hebt gedaan), zul je moeten wachten tot de dag om is, voordat je aan de volgende serie kunt beginnen.

Een goed teken dus eigenlijk, dat je deze melding krijgt.
Als het goed is heb je nu dag 3 voltooid en zul je moeten wachten tot de nieuwe set opdrachten van dag 4 verschijnt.
In de walkthrough op de beginpagina van dit topic zit je net tussen opdrachtnummer 15 en 16 in.

Correctie:
de eerste twee sets opdrachten bestaan steeds uit 3 dagen, afgesloten door een prijs van 15 SP. Voor de derde set opdrachten is 1 dag beschikbaar.
Als je een set voortijdig afrondt, zul je moeten wachten op de volgende set.

Voor de volledigheid:
Voor de walkthrough op de beginpagina van dit topic geldt:
- Eerste set opdrachten (dag 1 t/m 3): opdrachtnummer 1 t/m 15
- Tweede set opdrachten (dag 4 t/m 6): opdrachtnummer 16 t/m 31
- Derde set opdrachten (dag 7): opdrachtnummer 32 t/m 47
Raafesmee schreef:Paar weken terug ook al gevraagd er naar maar het duurt nu wel heel lang met
Wacht tot hans opstart
Oei, als je dat nu nog steeds in beeld hebt, is er iets flink mis. Het hele evenement duurt slechts 7 dagen.
Zoals je in mijn vorig bericht kon lezen, duren de eerste en de tweede set opdrachten 3 dagen en de derde set 1 dag. Als je bij de eerste set alle opdrachten meteen zou afmaken door LP's te gebruiken, zou het dus maximaal 3 dagen kunnen duren voordat je aan de tweede set kunt beginnen.

In dat geval heb je helaas last van een bug, kennelijk is de tweede set bij jou nooit gestart.
Daarbij zou het evenement na 7 dagen afgelopen moeten zijn en daar hoor je dan een melding van te krijgen. Bovendien zou het evenement intussen verdwenen moeten zijn, dus als je nu nog de opdracht "Wacht tot Hans opstart" ziet, klopt er echt iets niet.

Als dat zo is, kun je denk ik het beste het spel in de Cloud opslaan via het menu (knop met 3 puntjes) en vervolgens het spel volledig verwijderen van je apparaat en dan opnieuw installeren.
Hopelijk is alles daarna in orde, maar de missie zul je denk ik als "verloren" moeten beschouwen.
Afgaande op alle beschikbare informatie sluit ik me volledig bij de uitleg van Simplist aan.
Wat ik wel apart vind is dat er bij de opdracht 0 m en 0s staat of stond, terwijl blijkens de startpost dit proces 7 uur kan duren.
Sim Plist schreef:
Raafesmee schreef:Paar weken terug ook al gevraagd er naar maar het duurt nu wel heel lang met
Wacht tot hans opstart
Oei, als je dat nu nog steeds in beeld hebt, is er iets flink mis. Het hele evenement duurt slechts 7 dagen.
Zoals je in mijn vorig bericht kon lezen, duren de eerste en de tweede set opdrachten 3 dagen en de derde set 1 dag. Als je bij de eerste set alle opdrachten meteen zou afmaken door LP's te gebruiken, zou het dus maximaal 3 dagen kunnen duren voordat je aan de tweede set kunt beginnen.

In dat geval heb je helaas last van een bug, kennelijk is de tweede set bij jou nooit gestart.
Daarbij zou het evenement na 7 dagen afgelopen moeten zijn en daar hoor je dan een melding van te krijgen. Bovendien zou het evenement intussen verdwenen moeten zijn, dus als je nu nog de opdracht "Wacht tot Hans opstart" ziet, klopt er echt iets niet.

Als dat zo is, kun je denk ik het beste het spel in de Cloud opslaan via het menu (knop met 3 puntjes) en vervolgens het spel volledig verwijderen van je apparaat en dan opnieuw installeren.
Hopelijk is alles daarna in orde, maar de missie zul je denk ik als "verloren" moeten beschouwen.

Helaas is dat ook niet gelukt :(
Je bedoelt dat de opdracht nog steeds in je taken lijst staat?