Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Zojuist even gelezen, eerlijk gezegd is het te lang geleden dat ik er iets zinnigs over kan schrijven, ik dacht dat er al vuil lag toen ik het deed maar dat weet ik niet zeker meer.

Edit bij een andere woning van een andere sim komt dus bij een staande prullenbak niet die "woede aanval" te staan ik denk dat het daar mis is gegaan. Het verbaasd mij ook dat de volgende opdracht is getriggerd.
Het opruimen daarna zou 2 uur 35 duren. Los van de opdracht zou een volwassen sim evengoed de rommel moeten opruimen.
Heb hiervoor gespiekt bij The girl who games.

https://thegirlwhogames.blog/2018/07/16 ... all-quest/" onclick="window.open(this.href);return false;

Advertentie

Ik heb wel een melding gemaakt bij firemonkeys. Inderdaad wat je zegt, dit gaat lang duren en dan is de missie afgelopen maar als er geen melding gedaan wordt, bestaat het probleem niet.

Voor nu dikke pech. Mocht ik reactie krijgen laat ik het meteen weten! :P
Wel goed dat je de moeite hebt genomen om het te melden. Hopelijk heb je er nog iets aan, en anders kunnen in elk geval anderen daarvan profiteren.

In de link die Galdor gaf (waar ik trouwens ook mijn informatie gehaald had), staat op dit moment helemaal beneden, 4 december 2018 AT 12:32 AM, een vraag van iemand met hetzelfde probleem. Als die niet van een van jullie tweeën is, dan is er minstens nog een derde persoon met hetzelfde probleem. Het lijkt er in elk geval sterk op dat het probleem ontstaan is door de laatste update.

Als enkele spelers dit probleem rapporteren, is er misschien een kans dat het snel herkend wordt als een bug en hopelijk wordt er dan vlug een bugfix vrijgegeven.
Galdor » 05 dec 2018 23:29 schreef:Zojuist even gelezen, eerlijk gezegd is het te lang geleden dat ik er iets zinnigs over kan schrijven, ik dacht dat er al vuil lag toen ik het deed maar dat weet ik niet zeker meer.

Edit bij een andere woning van een andere sim komt dus bij een staande prullenbak niet die "woede aanval" te staan ik denk dat het daar mis is gegaan. Het verbaasd mij ook dat de volgende opdracht is getriggerd.
Het opruimen daarna zou 2 uur 35 duren. Los van de opdracht zou een volwassen sim evengoed de rommel moeten opruimen.
Heb hiervoor gespiekt bij The girl who games.

https://thegirlwhogames.blog/2018/07/16 ... all-quest/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt! Je tip heeft, mogelijk, geholpen. ;)
De tip van Galder geeft mij het idee dat het probleem ook met tijd te maken heeft. Ik ben erg snel door de taakjes heen gegaan ennierdoor moet ik misschien even wachten? Overigens heeft deze missie bij mij geen tijdslimiet dus heeft wachten geen zin. Hierdoor kan ik ook niet skippen.

Sim Plist, nee ik heb geen reactie/vraag bij de link gezet.

To be continued.
De missie bestaat uit een aantal sets van taken, waarbij voor elke set 24 uur gerekend is. Iedere keer als je na het afwerken van zo'n set nog tijd overhoudt, zul je moeten wachten tot de 24 uur voorbij zijn alvorens je aan een nieuwe set mag beginnen.

Het opruimen van de vuilnis is echter niet de laatste taak van een set. Dus dit is geen moment om je te laten wachten op een nieuwe set.

Het moet wel een bug zijn, maar het is niet uitgesloten dat die bug veroorzaakt wordt door een fout met de tijd. Het is daarom wel de moeite waard om af en toe opnieuw te proberen (hoewel ik die kans niet groot acht, zeker niet als het na 24 uur nog niet vanzelf is opgelost).

Soms lukt het om zo'n bug te omzeilen, maar ik vrees dat de opties langzaamaan wel zijn uitgeput.
Misschien kun je nog even nagaan of je niet toch al aan de eerstvolgende taak kan beginnen (Bree opbellen).

Zoniet, dan vrees ik dat je vooral zal moeten hopen dat Firemonkeys vlug met een oplossing komt.
Ja het was problem met her spel. :-( Firemonkey heeft de problemen met de data push inmiddels fixed.
Ik kan nu weer verder.
Super bedankt voor jullie meedenken en een hele fijne dag Vandaag!
Dit is mij ook gebeurd ik snapte het ook niet en heb van alles geprobeerd om zelfs andere sims de rommel te laten opruimen maar nee hoor geen reactie. Pas na planten kweken van pompoen na 1 dag heeft de sim op de opdracht gereageerd en de opdracht uigevoerd.