Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
2 jaar later is dit evenement er weer wel de standaard kaarsen etc verzamelen hoewel dit evenement er was voor ik met Freeplay begon zijn vreemd genoeg al mijn werkstations al bruikbaar.

Zelf vermoed ik door beloningen uit de kisten.

Advertentie

Bij mij waren naast de kaarsenstations ook de keramische stations meteen beschikbaar. De overige stations nog niet.
Ook de voortgangsbalk was al wat gevorderd, net voorbij de keramische stations.

Ik dacht even dat ik misschien het evenement al een keer gestart had, maar door technische problemen die ik gehad heb met het spel toen wellicht niet kon verder spelen. Maar als dit evenement inderdaad 2 jaar geleden voor het laatst was, kan dat niet, want ik speel nog geen jaar.

Sinds de laatste update heb ik weer veel technische problemen, dus het wordt afwachten of ik dit evenement binnen de tijd kan afronden.
ik had nog geen spa meubels/assecoires uit de verrassingsdozen gewonnen
inmiddels kom ik in de buurt van het glasstation..
mijn sims zijn weer kookverslaafd geworden :lol: .. want ik denk dat ik toch wel sp moet gebruiken ( anders bewaren voor de zekerheid)
ben blij dat dit evenement weer terug is :D
Ik ben aan het sparen voor de masage tafel om het perceelsjabloon te kunnen ontgrendelen dit is de makkelijkste van allemaal op deze manier.

Is het jullie ook opgevallen dat we 1 dagelijks doel minder hebben het ontgrendelen/kopen van iets.
wat mij steeds opvalt bij deze opdrachten is dat je zo weinig bouw munten kan verdienen/krijgt.
bij de vorige missie kwam ik ook munten te kort terwijl ik alles had gekocht op de laatste na omdat ik 50 munten te kort kwam.
is hier niets aan te doen dat je wat meer bouwmunten kan winnen/krijgt?
Ik zoek deze tuin.. Krijg je die bij dit evenement? Ik heb het namelijk gezien bij een architectwoning en ik wil weten of het waard is om die te bouwen of dat ik het zelf kan krijgen :)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Eliine_94 op 26 apr 2020, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15