Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

De is weer een nieuwe update deze begint met een live evenement.

Afbeelding

Beetje jammer dat ik vanochtend niet wist dat er een update was/kwam dan was ik niet aan een nieuwe zwangerschap begonnen.
Laatst gewijzigd door molletje83 op 28 aug 2018, 19:49, 2 keer totaal gewijzigd.
De nieuwe update was voor mij ook een verrassing. Ik zit de laatste tijd wat krap in de tijd, dus had de websites ook niet goed bijgehouden.
Vaak is de tijd ook krap bemeten om zo'n evenement te halen. De afgelopen weken heb ik dan ook niks meer binnen de tijd gehaald.
ik zag dit op de site van Firemonkeys.. ik heb het even vertaald

De Sims FreePlay ondergaat serveronderhoud vanaf 5 september 2018 om 08:45 uur UTC. Gedurende deze tijd kun je het spel niet spelen.

We zullen dit artikel bijwerken zodra het onderhoud is voltooid.

Facebook tjilpen LinkedIn Google+

(tjilpen zal waarschijnlijk twitter zijn)

ik weet niet hoe laat dat in Nederlandse tijd is..
chantalle » 04 sep 2018, 21:41 schreef:ik zag dit op de site van Firemonkeys.. ik heb het even vertaald

De Sims FreePlay ondergaat serveronderhoud vanaf 5 september 2018 om 08:45 uur UTC. Gedurende deze tijd kun je het spel niet spelen.

We zullen dit artikel bijwerken zodra het onderhoud is voltooid.

Facebook tjilpen LinkedIn Google+

(tjilpen zal waarschijnlijk twitter zijn)

ik weet niet hoe laat dat in Nederlandse tijd is..
ik weet niet of ik het hier in het goede topic geplaatst heb.. sorry als ik het ergens anders moest plaatsen.. ik wist niet waar.. vandaar..
wel ben ik blij dat sinds deze update de spelers favoriete missies zijn toegevoegd.. zelf zag ik op facebook veel vraag naar het spa evenement wat al heel lang niet meer is geweest ( dat was in 2016 volgens mij)
ik heb gelukkig nog geen problemen gehad met deze nieuwe update..
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 105