Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Sim Plist » 08 aug 2018, 23:19 schreef:Lastig, voor zover ik weet is dit toch de plek waar die zou moeten staan. Je hebt niet per ongeluk in de woonkamer sectie van je inventaris zitten zoeken in plaats van de "reguliere" woonkamer sectie in je woonwinkel?

Bij mij zijn meerdere koffietafels zichtbaar, zie afbeelding hier beneden:

Afbeelding
Heel erg bedankt, na veel zoeken heb ik de tafel eindelijk gevonden en de missie alsnog op tijd volbracht!

Advertentie

Hoi allen,
Ik ben die missie ook aan t doen en ik kijk nu in de woonkamerspullen en ik kijk dan net de volgorde van die koffietafels en ik zie GEEN Strand-koffietafel staan. Hoe kan ik dan die Strand-koffie kopen??
Ohh, da's vreemd...

Ook voor jou de vraag of je niet per ongeluk via je inventaris naar de woonkamerspullen gegaan bent?

Als je inderdaad rechtstreeks via de woonwinkel naar het woonkamergedeelte bent gegaan (zoals de bedoeling is), zie je dan wel andere koffietafels (zo ja, welke)?
Bij mij staan de koffietafels trouwens vrijwel achteraan in het woonkamergedeelte.
Oh fijn dat het is opgelost. Ik zou geen andere oplossing meer geweten hebben.

Iets overzien kan gemakkelijk gebeuren, het gebeurt mij en anderen ook regelmatig. Er zijn nu eenmaal veel objecten als je ver in het spel zit.