Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Wat het vele geld van sommige buren, tot halverwege vorig jaar was er een exploit zoals dat heet.
Hoe werkte dit je maakte bij een huis heel veel tuintje of ovens met taarten, deze kon 1 van je buren ophalen.
De sim terugroepen naar je eigen stad en weer naar de buur met zoals dat werd genoemd de xpfarm want alles was weer terug.
Dit werkte alleen als jezelf de taarten en gewassen niet oogste in je eigen stad.

Daar is helaas een stokje voor gestoken.
Sim Plist » 06 jul 2018, 21:38 schreef:Kwestie van langdurige opdrachten laten uitvoeren (bijv. 7 uur laten planten), dan hoef je er niet zo vaak naar om te kijken ;) .
Croissantjes bakken wil ook, duurt 18 uur. Ze worden dan wel erg zwart denk ik.
Ik heb alles wat jullie zoeken in mijn stad. Op mijn eilenad staat een huis naast het kasteel waar je bijna alles kan vinden, behalve een zwembad. Voeg mij toe in gamecenter: ;) Yuppy73
Iedere speler heeft standaard een buur met de naam "Nog een Simstad".
Deze stad bevat een voetbalspel in het huis vlakbij het park.

Er is een speciaal topic voor het vinden van buren:

viewtopic.php?f=27&p=20690#p20690

Je kan daar zelf iemand uitnodigen of een oproep plaatsen. Zet er dan wel bij of je via Facebook of via Gamecenter speelt met daarbij je Facebooknaam / Gamecenternaam.
Monicavp » 15 aug 2018, 09:40 schreef:Wie heeft de camping enzo al? Heb een buur nodig die dat allemaal al heeft ontgrendeld (via fb!)
Heb ik wel. Ik heb alles ontgrendeld en overal staat wel zooi (brandweerslangen, camera's, telescopen, etc). Ik heb dus niet echt een huis waar als in staat maar je ziet het vanzelf wel wat je nodig hebt.

Je kan me toevoegen via GameCenter: CatchingWolfEyes