Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
molletje83 » 09 jul 2018, 13:40 schreef:Als ik het goed begrijp kan je zodra je de winkel gebouwd heb zwanger worden en dan moet je opdrachten doen en daar krijg je weer punten voor die je in de winkel kan besteden.
Maar de optie om een baby te kopen blijft ook beschikbaar.

P.s ik heb de winkel nog niet ben nog aan het sparen.
Klopt!

Advertentie

Heeft iemand tips om de steuntaken op tijd volbracht te krijgen?
Ik besteed er veel tijd aan, als de opdracht klaar is beginnen ze zo goed als gelijk aan de volgende, behalve nachts dan.
En toch denk ik dat ik het voor de 2e keer niet ga redden. :(

Afbeelding
Behalve afkopen wat een kostbare business is niet echt, behalve de wekker zetten.
Wat gebeurt er als je de doelen niet op tijd haalt?
Wat kun je dan niet ?
Want je kon al gewoon baby’s maken als je een wieg kocht..
Dat kan nog steeds als je terug bladert zie je dat je extra opties krijgt wat inhoud dat je bij elke baby kan kiezen voor de 9 daagse zwangerschaps missie.
Wat je mist is zoals op een voorgaande afbeelding te zien is een bonus waarmee die baby extra bonus kan verdienen als ik de uitleg goed begrepen heb.
Anouk175 » 18 jul 2018, 23:18 schreef:Wat gebeurt er als je de doelen niet op tijd haalt?
Wat kun je dan niet ?
Want je kon al gewoon baby’s maken als je een wieg kocht..
Voor zover ik heb gemerkt, mis je niks en kan je de missie elke keer weer opnieuw doen.
Zolang je alles voltooid qua opdrachten kan je hetzelfde winnen als de eerste keer.
BrennyB » 30 jun 2018, 14:52 schreef:
Galdor » 30 jun 2018, 07:51 schreef:Op je sim zelf klikken dan zou je die optie moeten krijgen.

Bedankt voor je reactie maar ik krijg geen optie om te wandelen, ....... snap er niets van

Ik heb het gevonden:
Ga met je zwangere sim naar het park en klik daar op de eendenvijver.
Nu kun je een wandeling maken.
Elizaa2016 schreef:Ik heb het gevonden:
Ga met je zwangere sim naar het park en klik daar op de eendenvijver.
Nu kun je een wandeling maken.
Zie ook mijn bericht #20313 van 30 juni 2018, 15:36 ;)
Ik had nog een vraag ik heb nu voldoende geld om de winkel te bouwen.
Maar wacht even tot het live evenement is afgelopen.

Begint de missie gelijk als je klaar bent met bouwen?
En kunnen er ook 2 vrouwen een baby krijgen op deze manier als ze getrouwd zijn?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12