Deel hier alles over De Sims 4.
Beste mensen,
Ik heb een probleem op mijn origin account.
Als ik bij origin op de sims klik staat er bij uitbreidingen een witte streep. Ik zie mijn uitbreidingen dus niet meer staan in origin. Als ik de Sims 4 opstart staan wel al mijn uitbreidingen erbij en is er niks aan de hand. Ik heb bij origin op 'repareren' geklikt, maar helaas is er niks veranderd. Maar wel zag ik dat hij al mijn spellen probeerde te reparen, terwijl ze niet in mijn game bibliotheek staan. Ook heb ik gekeken bij verborgen games maar helaas stond er niks bij. Hebben jullie enig idee hoe ik dit moet oplossen, want dan zou je me heel erg helpen.
Groetjes Lieke
Laatst gewijzigd door LiekeLoveIT op 03 jun 2018, 07:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Hoi Lieke,

Je ziet in de game wel gewoon je uitbreidingen, zeg je. Dus ligt het waarschijnlijk aan Origin. Je kunt het beste even Origin verwijderen - alleen Origin, NIET je game. Dit doe je via Configuratiescherm -> een programma verwijderen. Klik dan ALLEEn op Origin. Na het verwijderen even weer de laatste versie downloaden via de officiële site. Op deze manier houdt je gewoon al je huishoudens. Je kunt voor de zekerheid wel even je Sims 4 map op een andere plek zetten en de inhoud later weer kopiëren. De Sims 4 map staat gewoonlijk in Mijn Documenten -> Electronic Arts -> Sims 4
Hoi CatchingWolfEyes,
Heel erg bedankt voor de hulp, maar helaas staat er nog steeds een wit streepje bij origin. Ik heb EA-help al gevraagd of ze me konden helpen, maar zij reageren niet. Ik hoop dat als ik een nieuwe pack koop dat er wel gewoon staat dat ik ze allemaal heb, maar ja dan moet ik wachten tot eind Juni. Nogmaals bedankt dat je reageerde!
Groetjes Lieke
Super Lieke! Zodra je wat hoort van de EA helpdesk, laat het even weten in deze topic. Dan hebben anderen die misschien hetzelfde probleem hebben er ook wat aan!