Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
@Galdor. Je bedoelt de meest recente update? Dat hangt van de instellingen van je apparaat en app store af. Staat deze op automatisch updaten dan zou de update vanzelf binnen moeten komen en vermoedelijk ook een melding dat deze er is. Anders nu naar de app store van je toestel gaan en updaten.
Ik heb m'n mobile sws ingesteld dat ik de automatische updates krijg..Dat komt wel goed

Advertentie

Inderdaad is bij de draaiplant en de Mega Draaiplant ook een infoknop toegevoegd.

Hier beneden heb ik alle theoretische draaigemiddelden in een tabel gezet.
Als je de percentages onder de infoknoppen bijeen telt, kom je niet precies op 100% uit. Er zijn daardoor kleine afrondingsfouten.

Afbeelding

Het theoretisch gemiddelde bij de draaiplant (zie tabel) is 4,7 bouwmunten per draai.
Mijn praktisch bepaalde gemiddelde lag na 341 draaiingen (zie bericht #18881) op 4,37 bouwmunten per draai. Hierbij heb ik nog geen 3 sprinkhanen gedraaid, anders zou het gemiddelde wat hoger hebben gelegen (toevallig zelfs precies op 4,7).
De kans op 3 sprinkhanen is overigens 0,45 %, dus een kans van 1 op 222. Met 341 draaiingen was er dus best al een redelijke kans om die een keer te draaien.
Mooi overzichtje zo. De getallen lijken op basis van wat je schijft dus redelijk realistisch.

Ps bijna pinksteren nu heb ik de paaspyama markt gebeuren, dus ik ben benieuwd of ik ze terug ga vinden.
Het blijven overigens wel gemiddelden, die alleen bij veelvuldig draaien betrouwbaar worden.

De kans om het maximum bij een draai te halen is relatief klein, maar levert ook relatief veel op. Als je bijvoorbeeld de draaiplant gebruikt en binnen de eerste 50 draaiingen een keer het maximum draait, is de kans groot dat je wel een tijdje boven het gemiddelde blijft. Zolang je die niet draait, is de kans juist groot dat je een stuk daaronder blijft (zoals in mijn geval).

Interessant vind ik ook wel de Mega Draaiplant. Die kost 25 SP en levert gemiddeld 23,5 bouwmunten per draai, dus net iets minder als 1 bouwmunt per SP.
Als ik me goed herinner kon je bij een tekort aan bouwmunten, voorwerpen rechtstreeks ontgrendelen voor gemiddeld 1 bouwmunt per SP. In dat geval is de Mega Draaiplant dus niet echt aan te bevelen, tenzij je net wat SP's te kort komt en gemotiveerd genoeg bent om het "alles of niets" risico te willen nemen.

PS Het zou mooi zijn als je de pyjama's van de Paaspyjama1 markt zou kunnen terugvinden, maar ik vrees ervoor. Het lijkt erop dat niemand die nog gevonden heeft, wat ik er zo over gelezen heb.
Maar het zou natuurlijk met de nieuwe update gepatcht kunnen zijn. Ik ben in ieder geval ook benieuwd.
er zijn de komende 9 weken nieuwe verassingsdozen met kleding en kapsels voor jonge sims (kapsel alleen meisjes, kleding zowel jongens als meisjes)

deze kosten 4 sleutels per doos en de aanbieding is dacht ik 63 dagen
dit lijkt mij alleen mogelijk als je 36 sleutels hebt.. (als je alles wilt)

meer mensen dit opgevallen?

of is het een foutje?
Ik had al verschillende keren gekeken, nu is er dan toch de verwachte nieuwe verrassingsdoos.

Inderdaad 4 sleutels per doos, oef... Ik heb nu 3 sleutels en kan de doos nog niet kopen, dus die 4 sleutels zal je er wel aan moeten besteden.

De aanbieding is inderdaad 63 dagen, dus 63 / 7 = 9 weken, dus 9 sleutels in die tijd te verdienen. Met 9 voorwerpen per doos en een totaal van 81 voorwerpen (ik heb ze even geteld), zou je met een prijs van 1 sleutel per doos precies alles kunnen kopen. Ik denk dat die 4 sleutels per doos best wel eens een foutje zou kunnen zijn (zeker omdat die verrassingsdozen vorige keer maar 1 sleutel kostten), maar helaas dan wel een vergissing in ons nadeel.

Voor wie verrassingsdozen in de online store wil kopen: 3 sleutels kosten 13,99 euro. Dus voor ((36-9) / 3) x 13,99 = 125,91 euro kun je het tekort aanvullen :shock: .
Hierover staan inmiddels ook een paar geïrriteerde reacties op een Engelstalig forum.
Tja het is Freemium de ontwikkelaars en al het andere personeel zal ergens vandaan betaald moeten worden. Bij Sims mobile is er momenteel een actie voor twee hobbys om die voor echt geld te ontgrendelen dat vind ik dan nog veel erger.
Als ik zo kijk zitten er leuke kleding items in maar, heel eerlijk gezegd heb ik genoeg kleding om ze elke dag iets anders aan te doen. 1 sleutel voor 9 zeldzame items klinkt eigenlijk als weggeven.
jammer dat dit zonder echt geld te gebruiken onmogelijk is.. (tenzij je 36 sleutels hebt binnen de tijd)

ik vind dat de dozen goedkoper moeten worden of dat we meer sleutels kunnen krijgen zonder er echt geld in te steken

(bijvoorbeeld met lp of sp sleutels kopen) vanochtend waren ze nog steeds zo duur.. baal hier enorm van :(
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 105