Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Die pyama tab had ik inderdaad al eerder. Ik durf even niet meer te zeggen hoe en wanneer uit mijn hoofd na het winkelcentrum.

Advertentie

Het winkelcentrum "zonsondergang" heb ik nog niet gebouwd, dus dat zou best wel eens kunnen.
Als ik er aan denk, zal ik er t.z.t. eens extra op letten.
Ik zie dat er een missie aan vast zit, dus ik moet het even plannen als ik wat tijd over heb.
Sim Plist » 07 mei 2018, 12:53 schreef:Bij mij is nog steeds geen tab slaapkleding. Ook onder de tab kleding is niets terug te vinden.

Had je al een tab slaapkleding voordat je aan de paaspyjama's begon?
In dat geval is het misschien toch noodzakelijk de een of andere missie te hebben volbracht dan wel de een of andere winkel te hebben gebouwd, waarbij o.a. ook die tab wordt aangemaakt.

Ik zal eens proberen in de gaten te houden of en zo ja, wanneer die tab slaapkleding bij mij aangemaakt wordt.
Er is nog een derde paaspyama pakket zojuist toegevoegd.
viewtopic.php?p=19795#p19795" onclick="window.open(this.href);return false;
Het hobby-evenement slaapkleding heeft er in elk geval voor gezorgd dat er een slaapkleding-tab is aangemaakt in de kledingkast.
Het paaspyjama-pakket zit er echter niet tussen. Dat pakket lijkt dus definitief verloren te gaan als je niet van te voren al een slaapkleding-tab hebt.

Ik weet niet of er nog andere manieren zijn om die slaapkleding-tab te verkrijgen. Ik had inmiddels het winkelcentrum gebouwd, maar nog lang niet alles gebouwd binnen het winkelcentrum zelf. Ik kan dus helaas niet meer testen of dat nog verschil had gemaakt.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 38