Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Sim Plist » 20 maart 2018, 16:55 schreef:Inderdaad vreemd.

Het enige wat ik op dit moment kan bedenken is, dat je in de kledingkast (het overzicht met het onderdeel broeken, schoenen e.d.) gemist zou hebben dat je naar beneden kan scrollen.
Bij mij staat daar sinds kort bijv. een apart onderdeel sportkleding, misschien staat er bij jou ook een apart onderdeel waar je de pyjama's zou kunnen vinden.
De onderdelen die iemand ter beschikking heeft, hangt af van wat je in de loop van de tijd ontgrendeld hebt.
Bedankt voor je hulp in ieder geval!
Ben nu bezig met Pakket 2,dus ga goed opletten waar dat gaat verschijnen! ;)

Advertentie

Elizaa2016 » 21 maart 2018, 11:13 schreef:
Galdor » 20 maart 2018, 20:10 schreef:Als het inderdaad als pyama geclassificeerd is zou je nu een tab slaapkleding moeten hebben.
Ja daar keek ik ook als eerste,maar niks. :(
Kijk je wel bij de goeie leeftijdsgroep? En mischien moet je ze eerst kopen?
chantalle » 21 maart 2018, 09:28 schreef:binnenkort komt het chocolatier evenement terug

er zijn dan snoep/peperkoek meubels te winnen

kreeg daarnet een melding hiervan :)
Ik zag het ook de herhaling van deze blijkbaar
viewtopic.php?f=48&t=1655" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben benieuwd diverse items hiervan heb ik uit de 6 sleutels kisten gekregen
Elizaa2016 schreef:
Galdor » 20 maart 2018, 20:10 schreef:Als het inderdaad als pyama geclassificeerd is zou je nu een tab slaapkleding moeten hebben.
Ja daar keek ik ook als eerste,maar niks. :(
Ik vrees toch dat er iets is misgegaan, maar geen idee wat precies. Volgens onderstaande (engelstalige) video zou het pyjamapakket 1 inderdaad, direct na het behalen hiervan, in een apart onderdeel "slaapkleding" beschikbaar moeten zijn (vanaf ca 1:00) :

Pasen Pyjama evenement (Simstad Markt)

Hopelijk gaat het wel goed met pyjamapakket 2.
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 105