Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Sim Plist » 13 maart 2018, 16:20 schreef:Als je slechts eenmaal alle niveaus behaald hebt in een hobby, kun je daarna met een andere Sim, ook als die net pas begint met die hobby, toch al direct alle items verkrijgen, zelfs die uit de rij van het hoogste niveau.
Persoonlijk vind ik het wat vreemd dat dit kan, maar het blijkt zo te werken.

Toch heeft het wel nut om van zoveel mogelijk hobby's steeds 1 Sim op het hoogste niveau te houden. Met name voor het wedstrijdcentrum, daar kun je dan regelmatig LP's winnen, die toch niet zo gemakkelijk te verkrijgen zijn.
Ok bedankt , ik ga er eens meer op letten!

Advertentie

Elizaa2016 » 13 maart 2018, 17:30 schreef:
Sim Plist » 13 maart 2018, 16:20 schreef:Als je slechts eenmaal alle niveaus behaald hebt in een hobby, kun je daarna met een andere Sim, ook als die net pas begint met die hobby, toch al direct alle items verkrijgen, zelfs die uit de rij van het hoogste niveau.
Persoonlijk vind ik het wat vreemd dat dit kan, maar het blijkt zo te werken.

Toch heeft het wel nut om van zoveel mogelijk hobby's steeds 1 Sim op het hoogste niveau te houden. Met name voor het wedstrijdcentrum, daar kun je dan regelmatig LP's winnen, die toch niet zo gemakkelijk te verkrijgen zijn.
Ok bedankt , ik ga er eens meer op letten!
Dat dus dat wedstrijdcentrum, dat is voor mij ook een reden om in een aantal hobby's 1 sim vast te zetten. En maar dat kan zo lijken krijg je minder dubbelen als je wel minimaal 1 sim op het hoogste nivo hebt.

Aan de andere kant heeft iedere speler ongetwijfeld zijn eigen manier of methode die het beste resultaat opleverd.
die box met tijdelijke nieuwe spullen (van de afbeelding hierboven) heb ik ook gezien..ik vind die prijzen erg leuk

ik zag ook dat de box van 6 sleutels andere dingen had. (zoals de galajurken van klaar voor het bal.o.i.d. voor tieners.. en spullen van het party time evenement en ook van de prins en de petieterige prinses.. van kerst 2016.. en nog een aantal dingen hetzelfde en misschien nog het een en ander qua meubels,kleding enzo..) viel mij op

ook zag ik dat het tropische romance eiland (valentijn 2016 en 2017 dacht ik) en het magische regenwoud (kerst 2016) te ontgrendelen zijn met simdollaars.. het is niet goedkoop (ik betaalde 2.000.000 voor het ontgrendelen van het romance eiland en je hebt dan alleen de locatie) ook de dingen zoals meerminrif, volleybal, lieveheerstbeestjes, bladkano enz.. kosten simdollaars..deze zou je apart kunnen bouwen..

is iemand anders dit ook al opgevallen?
Yup dat eiland was mij ook opgevallen, de boxen zijn zoals het plaatje laat zien 40 dagen beschikbaar, dus zoals ik het begrijp kan je deze gedurende die periode kopen. In de store kan je ook extra levensstijl en sociale punten kopen
Die dagelijks in je brievensbus op te halen zijn. Maar ik betwijfel of dit het waard is, mischien om deze te gebruiken om de prijzen te ontgrendelen, als je niet genoeg bouwmunten wint.
Afbeelding
chantalle » 15 maart 2018, 22:25 schreef:die box met tijdelijke nieuwe spullen (van de afbeelding hierboven) heb ik ook gezien..ik vind die prijzen erg leuk

ik zag ook dat de box van 6 sleutels andere dingen had. (zoals de galajurken van klaar voor het bal.o.i.d. voor tieners.. en spullen van het party time evenement en ook van de prins en de petieterige prinses.. van kerst 2016.. en nog een aantal dingen hetzelfde en misschien nog het een en ander qua meubels,kleding enzo..) viel mij op

ook zag ik dat het tropische romance eiland (valentijn 2016 en 2017 dacht ik) en het magische regenwoud (kerst 2016) te ontgrendelen zijn met simdollaars.. het is niet goedkoop (ik betaalde 2.000.000 voor het ontgrendelen van het romance eiland en je hebt dan alleen de locatie) ook de dingen zoals meerminrif, volleybal, lieveheerstbeestjes, bladkano enz.. kosten simdollaars..deze zou je apart kunnen bouwen..

is iemand anders dit ook al opgevallen?
Wat er in de standaard boxen zit is volgens mij persoonlijk er staan vaak dingen bij die je gemist heb.

@ Galdor
Ik vind het kopen van lp's en sp's met echt geld zo ie zo zonder van mijn geld.
Inderdaad vreemd.

Het enige wat ik op dit moment kan bedenken is, dat je in de kledingkast (het overzicht met het onderdeel broeken, schoenen e.d.) gemist zou hebben dat je naar beneden kan scrollen.
Bij mij staat daar sinds kort bijv. een apart onderdeel sportkleding, misschien staat er bij jou ook een apart onderdeel waar je de pyjama's zou kunnen vinden.
De onderdelen die iemand ter beschikking heeft, hangt af van wat je in de loop van de tijd ontgrendeld hebt.
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 105