Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Er is een nieuw evenement begonnen in Simsstad! Dit keer zijn er 9 nieuwe kapsels voor vrouwen. Je kan ze allemaal ontgrendelen met de hobby modeontwerper. Telkens als je alle ontwerpen met de modestudio hebt gemaakt krijg je weer een nieuw kapsel. Waarschijnlijk is het een terugkerend evenement, als je de colectie eerst niet helemaal af had, heb je de volgende keer wel de kans om het af te maken.

- Elke keer als je alle ontwerpen met de modestudio hebt gemaakt, krijg je een nieuw kapsel.
- Je hoeft maar één sim te hebben die het hoogste niveau van de hobby modeontwerper heeft gehaald.
- Het handigste is om meerdere sims tegelijk aan het werk te zetten, je hebt dan sneller alle ontwerpen af.

Succes met alles ontgrendelen!
Laatst gewijzigd door Bounty_xx op 13 mar 2018, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

:D Weet je wat nu de grap is, het is niet nieuw dit is al de tweede keer. :D

Niet vergeten op resetten te klikken als je een collectie compleet hebt.
Ligt eraan wat je precies bedoelt met 3 setjes. Zijn dat 3 rijtjes van 3 of 3x12
Als je een complete collectie klaar hebt krijg je een duidelijke melding dat je een kapsel hebt verdient.
Daarna moet je om een nieuwe beloning te krijgen op collectie resetten tikken.
Farah-A » 10 maart 2018, 12:02 schreef:Ik had 3 setjes klaar en toen was het alweer afgelopen. Maar ik heb geen een kapsel gehad? Kan dit kloppen?
Hallo, dat is wel raar als je geen kapsel had gekregen. Ik weet wel dat het nu toch al te laat is maar had je een hele colectie af (dus twaalf kledingstukken)? Als er opnieuw een evenement komt met de modestudio moet je echt een hele colectie afhebben, dus twaalf kledingstukken en niet drie. Ik wens je voor de volgende keer alvast veel succes, misschien lukt het dan wel.