Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Heyhey

In het begin van t spel heb ik een geschenkdoos opengedaan. En daar zat een huis in, iets met spa. En ik kan die nergens terug vinden. Ik dacht misschien zodra ik oceaanzicht heb ontgrendeld kan ik die wel bouwen misschien gaat het alleen bij de huizen met zeezicht maar vind het nergens.. als ik een huis moet kiezen voor te bouwen staat er nergens “gratis 1x” ofzo, weet zelf ook niet meer 100% hoe die noemde maar was iets met spa. Staat ook tussen de huizen die kkan bouwen met spa in de naam maar volgens mij is m dat niet is het nog een andere

Weet iemand waar ik t kan vinden?

Advertentie

Kan het zijn dat het geen kant en klaar gebouw is maar de prijzen/onderdelen om er zelf 1 te maken van het Simstad Spa evenement? viewtopic.php?f=48&t=1715" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Als het om het Spa sjabloon gaat uit het plaatje hierboven, weet ik niet zeker of deze dan gratis is, meer dat je hem ontgrendelt.