Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Wil je zelf een huis maken in de stijl van het chalet dan zal je de tussentrap zoals die heet moeten opslaan in je inventaris het formaat ligt vast op 10*12 vakjes
Afbeelding
Spoiler: show
Je kan er maar 1 per huis gebruiken. Kortom je kan geen superhoog plafond van 3 verdiepingen creëren. Wil je meerdere woningen zo maken betekent dat je eerst de sneeuwchalet zal moeten bouwen om de tussentrap op te slaan hij is 'nog' niet standaard beschikbaar. Er zit bijna 2 miljoen verschil tussen bouwen op een normaal en groot perceel voor elke volgende sneeuwchalet. Dit zal vermoedelijk ook afhangen van de stadswaarde
Afbeelding
Afbeelding

Advertentie

Feee » 25 dec 2017, 11:36 schreef:Ik het het net niet gehaald op tijd ..
Kan ik die chalet dan ook bouwen of terug vinden ?
Nee dan kan je hem niet bouwen of terug vinden.
Ik heb vanacht toen ik naar bed ging de van het omhelzen van zeurpiet afgekocht met lp's omdat ik er van uit ging dat ik vanochtend niet optijd wakker zal zijn om de missie af te ronden
Galdor » 24 dec 2017, 22:43 schreef:
Deaplus » 24 dec 2017, 21:03 schreef:Twee miljoen voor een chalet is wel erg veel :shock: . Wat is jouw stadswaarde als ik vragen mag?
Iets meer dan 265 miljoen
O ja, dan snap ik het wel :D , mijne is rond de 1 miljoen door verkopen van gedupliceerde voorwerpen. Bij jou staat er wel 30 min bouwen, bij mij is dat 1 dag, zal ook wel aan de stadswaarde liggen.
molletje83 » 25 dec 2017, 13:13 schreef:
Feee » 25 dec 2017, 11:36 schreef:Ik het het net niet gehaald op tijd ..
Kan ik die chalet dan ook bouwen of terug vinden ?
Nee dan kan je hem niet bouwen of terug vinden.
Ik heb vanacht toen ik naar bed ging de van het omhelzen van zeurpiet afgekocht met lp's omdat ik er van uit ging dat ik vanochtend niet optijd wakker zal zijn om de missie af te ronden
Er bestaat altijd nog een kans dat het huis voor echt geld wordt aangeboden, bij mij komt op die manier regelmatig de Latino villa voorbij en nu het peperkoekhuis.
En er is kans dat ie in de box van 6 sleutels verschijnt.
Galdor schreef:Wil je zelf een huis maken in de stijl van het chalet dan zal je de tussentrap zoals die heet moeten opslaan in je inventaris het formaat ligt vast op 10*12 vakjes
Afbeelding
Spoiler: show
Je kan er maar 1 per huis gebruiken. Kortom je kan geen superhoog plafond van 3 verdiepingen creëren. Wil je meerdere woningen zo maken betekent dat je eerst de sneeuwchalet zal moeten bouwen om de tussentrap op te slaan hij is 'nog' niet standaard beschikbaar. Er zit bijna 2 miljoen verschil tussen bouwen op een normaal en groot perceel voor elke volgende sneeuwchalet. Dit zal vermoedelijk ook afhangen van de stadswaarde
Afbeelding
Afbeelding
Weet iemand hoe je dit kan bouwen? Ik probeer het in een van mijn huizen te plaatsen maar het lukt niet!
annaeq27 » 27 dec 2017, 17:00 schreef:
Galdor schreef:Wil je zelf een huis maken in de stijl van het chalet dan zal je de tussentrap zoals die heet moeten opslaan in je inventaris het formaat ligt vast op 10*12 vakjes
Afbeelding
Spoiler: show
Je kan er maar 1 per huis gebruiken. Kortom je kan geen superhoog plafond van 3 verdiepingen creëren. Wil je meerdere woningen zo maken betekent dat je eerst de sneeuwchalet zal moeten bouwen om de tussentrap op te slaan hij is 'nog' niet standaard beschikbaar. Er zit bijna 2 miljoen verschil tussen bouwen op een normaal en groot perceel voor elke volgende sneeuwchalet. Dit zal vermoedelijk ook afhangen van de stadswaarde
Afbeelding
Afbeelding
Weet iemand hoe je dit kan bouwen? Ik probeer het in een van mijn huizen te plaatsen maar het lukt niet!
Is het plaatsen in de opslag wel gelukt?
Mischien heb je iets aan dit fimpje https://youtu.be/MQnDQ5hTFRQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Je moet minimaal klushuizen:Beter Balkon hebben gedaan dus een verdieping kunnen maken. Dan rekening houden met een lege ruimte van 10x12 vakjes
Je plaatst de ik zou het balustrade noemen op de vloer waar je deze open ruimte boven wil hebben. Dus bijvoorbeeld je wil de lege ruimte op de begane grond hebben dan plaats je deze op de vloer van de kelder.
Galdor » 27 dec 2017, 16:57 schreef:
annaeq27 » 27 dec 2017, 17:00 schreef:
Galdor schreef:Wil je zelf een huis maken in de stijl van het chalet dan zal je de tussentrap zoals die heet moeten opslaan in je inventaris het formaat ligt vast op 10*12 vakjes
Afbeelding
Spoiler: show
Je kan er maar 1 per huis gebruiken. Kortom je kan geen superhoog plafond van 3 verdiepingen creëren. Wil je meerdere woningen zo maken betekent dat je eerst de sneeuwchalet zal moeten bouwen om de tussentrap op te slaan hij is 'nog' niet standaard beschikbaar. Er zit bijna 2 miljoen verschil tussen bouwen op een normaal en groot perceel voor elke volgende sneeuwchalet. Dit zal vermoedelijk ook afhangen van de stadswaarde
Afbeelding
Afbeelding
Weet iemand hoe je dit kan bouwen? Ik probeer het in een van mijn huizen te plaatsen maar het lukt niet!
Is het plaatsen in de opslag wel gelukt?
Mischien heb je iets aan dit fimpje https://youtu.be/MQnDQ5hTFRQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Je moet minimaal klushuizen:Beter Balkon hebben gedaan dus een verdieping kunnen maken. Dan rekening houden met een lege ruimte van 10x12 vakjes
Je plaatst de ik zou het balustrade noemen op de vloer waar je deze open ruimte boven wil hebben. Dus bijvoorbeeld je wil de lege ruimte op de begane grond hebben dan plaats je deze op de vloer van de kelder.
Ah super dankjewel! Nu is het gelukt :-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7