Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo, ik heb een gezin met een baby alleen heb ik de moeder en vader laten scheiden omdat ik wou dat de moeder met de baby bij een andere sim ging wonen. Ik heb de vader naar een ander huis gedaan en toen heb ik perongeluk alleen de moeder naar bij die sim laten wonen en nu woont mijn baby alleen weet iemand hoe ik de baby nog bij de moeder kan later wonen?

Advertentie

De baby via de simtracker naar het huis roepen waar de moeder woont, en dan via vriendschappelijke interacties kijken of de optie adopteren beschikbaar komt.
Galdor » 07 dec 2017, 13:10 schreef:De baby via de simtracker naar het huis roepen waar de moeder woont, en dan via vriendschappelijke interacties kijken of de optie adopteren beschikbaar komt.
Ik heb dit geprobeerd maar helaas kwam de optie niet in beeld
hey ik zoek ook nog buren, ik zit in level 9
ik heb ik het spel een zwembad nodig bij de buren om te poetsen, maar heb geen buren met zwembad.
zou jij me kunnen helpen
mijn facebook naam is Julie Van Acker
Hallo allemaal, ik speel de Sims Freeplay nu een tijdje en ik wil graag buren! Ik speel via gamecenter en mijn naam van gamecenter is Ilse103. Ik heb naast werklocaties ook het buurtcentrum, deer spring falls, het restaurant, zwembad, wedstrijdcentrum, de stallen op het eiland, ik heb ook een pup, een kitten en een hond+frisbee. Iemand die mijn buur wil zijn?
Ilse103 » 14 dec 2017, 17:21 schreef:Hoihoi, ik heb net een reactie geplaatst dat ik er graag wat buurtjes bij wil, maar heb je dan Facebook nodig? Want dat heb ik niet...
Ja, je hebt Facebook nodig. Je zou het ook via Google Play Games kunnen doen als je Android hebt.
Hey ik heb me aangemeld op Sims FreePlay bij fb en toen had ik veel vrienden waar ik naartoe kon gaan en nu zijn we dag verder en nu kan ik niet meer naar iemand anders wereld gaan
Help me aub
Thnx
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 186