Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Zal wel rond 1 uur komende nacht zijn dat de update live staat voor Android en Nederland. Meestal zo.
Ps heb je een heel oude tablet of telefoon met een android ouder dan 4.0 is er een groote kans dat je de komende update niet kan installeren.
:? Klein tegenvallertje :? Maar net de tijdlijn video van make2 gekeken er komen leuke dingen aan. Wat je wel meteen kan doen is een huis in kerstsfeer maken met goodies en gifts

https://youtu.be/31kBSoEzShQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Galdor op 05 dec 2017, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan zou ik die markt evenement laten voor wat het is. Doe ik vaak als de beloning niet zo bijzonder is. Het is daarmee ook maar net hoeveel tijd en zin je hebt om in de carriére werkplekken te stoppen.
Als ik het goed heb start die missie 12 december en die stadsmarkten duren meestal 7 dagen dus dat zou net moeten lukken.
@Galdor
bedankt voor de tip..ik heb het ziekenhuis nog maar pas af dus ik spaar eerst wat grondstoffen op voor een later markt evenement. politiebureau en filmstudio heb ik al gebouwd.. het ging mij om het feit dat ik niet alleen geen sp wou uitgeven maar ook omdat ik nog geen grondstoffen heb bij het ziekenhuis..en de beloning was inderdaad niet zo bijzonder..(ik zou dan de waarzegger vrijspelen ..ik hoopte op de piano)

ja ik dacht ook dat 12 december de kerst missie begint
volgens mij had make2 het ook over datums van evenementen in een van de video,s
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 105