Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

nee..die zijn onderdeel van de klas lolbroek hobby

de lokalen op de boven verdieping zijn beschikbaar na het voltooien van de hobby.. ook als het niet binnen de tijd is

je kan daarna de lokalen op de boven verdieping bouwen wanneer je wilt
Om het aan te vullen voor de klas lolbroek hobby gebruik je alleen de benedenverdieping.
Spoiler: show
De boven verdieping heeft naast 2 klaslokalen wat leuke realisme extra's zoals een directeurs en leraren kamer en de toiletblokken
Joycesimsfreeplay » 06 jan 2018, 14:42 schreef:Bij stapje 23 moet je bekennen aan 5 sims dit duurt telkens 5u (het totaal is dan 25u) moet dit perse met dezelfde sim of kan ik dit met meerdere sims doen zodat het niet zo lang duurt?
Ik heb dat met 5 tegelijk gedaan meen ik.
Hallo! Vraag! Zodra ik iets wil bouwen krijg ik de melding dat ik de middelbare school in centrum aan het bouwen ben, maar die is al af en mijn tiener gaat al naar school? Ik snap er niets van. Ik kan niets meer bouwen en ook niet in de middelbare school komen. Iemand tips?
Er zijn 3 onderwijsgebouwen 2 naast het zwembad daar gaan je jonge sims en tieners naar school, en 1 bij het ziekenhuis waar je met de trein heen gaat, daar voer je de klas clown hobby uit.

Als ik het goed lees wordt die laatste school nu gebouwd vandaar deze melding.