Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Ik heb nog een vraagje over die missie van 'Klushuizen vredige veranda's'':een tijdje geleden heb ik een bericht gedaan naar jullie en wat voor decoraties ik had. Maar heb nooit echt een antwoord op gehad. Uuuhhm...t zit zo,ik kan nog steeds niet verder met dat missie,omdat ik helemaal geen buitendecoraties heb en ik wil natuurlijk wel al m'n missies gedaan hebben om verder te kunnen. En ik kan helemaal geen buitendecoratie hebben,omdat ik t niet in m'n lijstje van de woonwinkel heb. Ik vind t een beetje lastig...Nu kan ik niet echt verder...Die Bree is allang weg,maar ik kan geen meubels buiten plaatsen. Voor dat buitendecoratie en dat heb ik niet. Kunnen jullie me aub hierbij verder willen helpen? Want ik wil natuurlijk wel verder...Alvast bedankt mensen.

Grt,

Frank

Advertentie

Dan moet ik je toch nog een keer op deze reactie wijzen
viewtopic.php?p=17378#p17378" onclick="window.open(this.href);return false;
En ter verduidelijking dit plaatje bij opdracht 17 want daar zit je vermoedelijk nog steeds vast moet je een buiten decoratie ter waarde van 5.000 simoleons plaatsen deze decoraties vind je als je op het icoon van de Flamingo tikt. Je gaf eerder al aan twee keer decoratie te zien, dus 1 van beiden zou het moeten zijn.
Speel je op een telefoon of een tablet en wel of geen Android toestel dan zou het er iets anders uit kunnen zien.
Afbeelding
Ik heb nu op die flamingo geklikt en is t dan precies 5.000 Simsdollars? Maar...tijdje terug heb ik ook gedaan en ook precies iets van 5.000 Simsdollars,maar er gebeurde toen niks. En ik speel Sims op mobile. Ik vond t wel eigenlijk apart dat ik een tijdje terug iets van 5.000 Simsdollars had gekocht en gebeurde niks. Wat kan ik dan bijv.. dan kopen? Miss heb ik daar wel een beetje moeite mee en dat t niks gebeurt,
Deze missie is voor mij al even geleden, zover ik het kan zeggen gaat het om het totaal bedrag dus 5 keer 1000 zou ook goed moeten zijn. Het enige wat ik nu kan adviseren sla de voortgang op via de cloud, verwijder de app en na het herinstaleren terug zetten uit de cloud. Of via de EA of firemonkeys help desk om hulp vragen.
Ik heb zojuist de app van Sims Freeplay verwijderd en in de Cloud opgeslagen,maar hoe moet ik m uit de Cloud zetten? En t is Engels bij de EA/firemonkey's . Zal ik nu 5x1000 daarvan spullen kopen voor veranda's? Miss kan t nu wel hé? Zal ik t gewoon proberen...
Zodra je het spel opnieuw hebt geinstalleerd en aangemeld met de goede social media krijg je normaal gesproken de vraag voorgang ophalen zoiets dergelijks.
Het gaat echt specifiek om de decoratie items bij die flamingo, en via de winkel niet uit de opslag.

Succes.
Zover ik het nog weet zou zowel 1 ding van 5.000 of 5 items van 1000 of 10 van 500 moeten werken.
Gewoon ergens op het gras buiten het huis neerzetten.

Het is inderdaad heel vervelend als een missie niet verder gaat ondanks dat je denkt dat je niks fout doet.