Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hay, k had een vraagje.. ik heb een laptop gevonden waarvan ik vrij zeker was dat ik deze wilde hebben. Nu krijg ik toch een beetje twijfels..

https://www.laptopshop.nl/product/75065 ... 1501770662" onclick="window.open(this.href);return false;

Mensen die weten of deze geschikt is ? Please help me out.

Alvast bedankt!! :)

Advertentie

Hey,

Met deze laptop kun je zeker Sims4 spelen, hij voldoet aan de minimum eisen. Ik verwacht persoonlijk dat je wel een paar minuten laadtijd hebt en je kunt de game ook niet met veel details gaan spelen, dan gaat ie m helemaal flippen, of krijg je veel storende beelden. Dat ligt dus aan jou: wat jij wil. Als je gewoon de Sims4 wil spelen en je maakt je niet druk over de grafische kwaliteit van het spel en bent niet beroerd een paar minuten te wachten om met je sim(s) naar een festival te gaan dan kan het allemaal. Wil je vloeiende gameplay in hoge / Ultra instellingen, hooguit een minuutje wachten voordat je sim(s) op een andere kavel gearriveerd zijn en/of video's gaan maken voor op YouTube raad ik je aan om er 1 met betere processor en grafische kaart te nemen. Hopelijk kan je er iets mee :D