Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
KiPsAtEeTjEs » 09 apr 2016, 11:24 schreef:Hoi
Ik ben net begonnen aan de missie maar vroeg me af of je ook kan wonen op het mysterieuze eiland en of er een vaste prijs is voor de huizen daar
Alvast bedankt
Nee en nee

Advertentie

Mracel » 09 apr 2016, 14:27 schreef:
KiPsAtEeTjEs » 09 apr 2016, 11:24 schreef:Hoi
Ik ben net begonnen aan de missie maar vroeg me af of je ook kan wonen op het mysterieuze eiland en of er een vaste prijs is voor de huizen daar
Alvast bedankt
Nee en nee
Ja hoor , je kan daar ook wonen , en aparte dingen bouwen zoals een kermis , camehal , dierenpark , strand....je moet dan wel eerst levensdroom gedaan hebben , want je hebt daar levens bollen voor nodig...oja en een bingo huis
Er zijn verschillende grote lege kavels op het mysterieuze eiland (zelfde grootte als de oceaanzichtkavels) en nog een aantal nieuwe woonbootkavels. De prijzen van de huizen zijn precies hetzelfde als bij het eerste gebied en wordt dus ook hoger (afgezien van de huizen die LP of SP kosten) naarmate je meer huizen hebt.
Ik ben al op level 30 heb meeste missies gedaan en nog steeds geen misterieus eiland maar nu bij de senioren missie moet ik op het eiland wezen.. hoe los ik dit op en waarom heb ik nog steeds niet de missie van het eiland naar krijg ik wel al missies waar ik het eiland bij nodig heb.. ik zit nu gewoon vast
Je ontgrendelt er de "Replica van de Eilandsentinel" mee (zie ook het eerste bericht van het topic).
Ik heb hem zelf nooit gehaald en ik weet niet goed wat het is, maar als ik naar de naam kijk lijkt het erop dat het een decoratieding is. Ik weet niet of dat dan voor binnen of voor buiten is.
Ik kon dit plaatje vinden via google:

Afbeelding
Simstweeling » 12 aug 2017, 16:29 schreef:Kan je de croissantjes al inplannen of moet je op het moment zelf starten?
Dat zou heel verstandig zijn en veel tijd schelen, net als een sim al in het groot boek van alles laten lezen voor de navolgende missie. Zoals in het begin post beschreven staat.