Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Over drie dagen (19 januari) start het Dierenromperevenement in De Sims FreePlay. Tijdens dit evenement kan je 6 sets rompers met honden- en kattenthema vrijspelen. Om een set rompers te ontgrendelen moet je telkens een complete collectie van de hobby internetkitten voltooien. In totaal kan je zo 6 sets vrijspelen. Vermoedelijk komt dit evenement net zoals andere evenementen nog eens terug voor als je er niet in bent geslaagd om alles meteen te halen.

Om mee te kunnen doen aan het Dierenromperevenement moet je de missie Pup op avontuur hebben voltooid. Ook moet je een Kittenspeeldoos in de dumpwinkel aanschaffen en minstens 1 kitten hebben.

Tips
- Zorg ervoor dat voor het evenement begint 1 Sim niveau 6 van de hobby internetkitten heeft behaald. Dit maakt het straks makkelijker om de collecties compleet te maken.
- Schaf meerdere kittens en kittenspeeldozen aan om collecties sneller te kunnen volbrengen (maximum is 3). Slechts 1 Sim hoeft het hoogste niveau in de hobby bereikt te hebben: de andere Sims kunnen dan ook alle medailles verdienen. Je maakt bij elke interactie evenveel kans op een nieuwe medaille, dus je kan het beste de kortste interactie (die van 1 uur en 15 minuten) gebruiken.
- Je kan eventueel nog een extra Sim deze hobby laten doen in een stad van de buren (als ze ook een kittenspeeldoos hebben).



Advertentie

Ik heb zojuist screens toegevoegd aan het eerste bericht van de dierenrompers. De rompers zijn zowel voor vrouwen als mannen en zijn te vinden onder de dagelijkse outfits in de kledingkast van je Sim. Je hoeft ze niet eerst aan te schaffen.
Waar eerder een houtbewerkingsevenement stond op de website van firemonkeys in verband met de huidige trouwbellen update staat nu dit te lezen
"Viral Kitty (Viral Cat hobby)

Length: 6 days

Unlock: Complete the Puppy Odyssey quest and check you've purchased a cat and a Kitten Play Box from the Promotions'R'Us store.

Prizes: For each hobby collection completed unlock a pair of male/female cat or dog onesies! There are 6 packs to collect."

Dat doet mij vermoeden dat dit evenement herhaald gaat worden.
Voor iedereen die mijn ander berichtje ook heeft gelezen het zou geen kwaad kunnen om 1 sim in de kitten speeldoos hobby naar nivo 6 te brengen, maar voor je 3 van die speeldozen koopt uit de dumpshop en 3 kittens zou ik toch even de ingame vooraankondigingen afwachten.