Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.

Advertentie

Reginabouwmeester90 » 22 feb 2017, 20:24 schreef:Ik heb voor 51 LP, tot spel mobile strike tot niveau 10 gespeeld. Maar krijg mn LP niet. Wat gaat er fout?
Hey Reginabouwmeester90,
Dit is niet het bepaalde topic om je vragen in te stellen.
Je moet trouwens even wachten voordat je, je LP krijgt. Sommige mensen zeggen namelijk dat je even moet wachten voordat je een beloning krijgt.
Zelf heb ik er niet veel verstand van, want al dit advies is zegmaar van andere Simmers.
Geen vraag meer even laten weten dat dit forum netjes in elkaar zit. En ik ben vooral blij met het pijltje omhoog. Om met 1 klik maar het begin van een pagina te gaan.
Bedankt voor je leuke compliment :) We hebben erg hard gewerkt om het forum zo te krijgen zoals we willen, dus dan is het extra fijn om te horen dat het fijn werkt :) We staan trouwens ook altijd open voor feedback en leuke ideeën, dus mocht je wat weten dan kan je dat ook daar posten.
Ik heb een vraag over de sims 4
Ik heb sims 4 alleen speel ik het op een kinder acc(onder de 18) ik ben zelf 13 en de sims staat op die acc. Ik heb ook een ander acc en dat is wel boven de 18. Ik vroeg me af als ik 18 wordt zou die eerste account waar ik de sims op speel vanzelf mij toelaten om bijv huizen te downloaden van andere en vanzelf veranderen??
Dit topic is eigenlijk alleen bedoeld voor vragen over onze site of het forum. Maar om voor nu dubbele vragen te voorkomen. Zodra je een bepaalde leeftijd (vermoedelijk 18) hebt bereikt krijg je als het goed is een pop-up te zien waarmee je het kinderaccount kan uitbreiden naar een account met volledige mogelijkheden: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/ ... t-account/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoiii
Ik heb een vraagje ik speel de sims freeplay en vind het super leuk om het te spelen!
Omdat het nu zo'n event is (met dat trouwen zegmaar) wil ik graag alles ontgrendelen alleen ik heb dus de hele tijd dat ik alles wel genoeg heb BEHALVE die bouwmunten (heten ze volgensmij) (zo'n blauw rondje met een gereedschaps ding in het midden) hebben jullie tips hoe je aan die bouwmunten kunt komen want vind het jammer dat ik wel alles heb behalve die bouwmunten.
Hoor graag een reactie! :D
Lilly » 22 jul 2017, 14:43 schreef:Hoiii
Ik heb een vraagje ik speel de sims freeplay en vind het super leuk om het te spelen!
Omdat het nu zo'n event is (met dat trouwen zegmaar) wil ik graag alles ontgrendelen alleen ik heb dus de hele tijd dat ik alles wel genoeg heb BEHALVE die bouwmunten (heten ze volgensmij) (zo'n blauw rondje met een gereedschaps ding in het midden) hebben jullie tips hoe je aan die bouwmunten kunt komen want vind het jammer dat ik wel alles heb behalve die bouwmunten.
Hoor graag een reactie! :D
Je had deze vraag bij de evenementen en daar het bruiloft evenement kiezen mogen stellen.

Een goede methode is de dagelijkse doelen behorende bij het trouw evenement te doen, daarmee kan je gemiddeld 40 per dag verdienen. Verder met het tuintje van 1 van de eerste opdrachten kan je kaarsen gebruiken als inzet bij een draaiplant waarmee je de munten kan verdienen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7