Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Hey Jisseltje,
Je kan de mode-studio kopen in de Hobbywinkel in Simstad. Je moet de Hobbywinkel wel eerst bouwen. En het staat naast de dierenwinkel tegenover het park.
Veel succes!!
Er zijn 2 soorten bonussen te krijgen met dit soort evenementen
1 zijn bonus produkten die je krijgt door op de ballonnetjes boven je sims te tikken.
Afbeelding
En dan heb je nog de dagelijkse beloningen die als je het mij vraagt nuttiger zijn om te halen. Omdat je hier dagelijks ruim 30 bouwmunten mee kan verdienen
Afbeelding
Beste bedenkers van het Live event,

Ik vind het evenement erg leuk, en zo.
Maar ik ga binnenkort op vakantie, dus ik haal nooit de gehele opdracht. :cry:

Zouden jullie voor alle Sims Freeplay spelers (die al op vakantie zijn, of binnenkort gaan)
het live event in september opnieuw kunnen doen?
Met behouden van de resultaten / voorgang zoals die waren voor dat ik op vakantie ging,
want ik ben al best ver.

Ik hoor het graag van jullie!
Met vriendelijke groetjes:
The-Sims-Fan
Dat zou je dan via de site van EA zelf moeten vragen hier heeft het weinig effect.
http://answers.ea.com/t5/Answer-HQ-Engl ... anguage=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Of hier de spel ontwikkelaars site
https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-u ... ggestions-" onclick="window.open(this.href);return false;
Die verwijzen naar eerst genoemde site en facebook en twitter.

Omdat deze events wereldwijd zijn is het lastig om met vakantiegangers rekening te houden. Ik snap prima dat je echt vakantie wil vieren en niet elke twee en een half uur op je mobiel of tablet wil of kan kijken.
Er is altijd kans dat een evenement opnieuw komt of dat er via de architect woningen meubels te verkrijgen zijn. Als ik het zo bekijk zijn er nog niet zo heel veel van die live events herhaalt. Alleen de community events zoals het tropische romantische eiland.

Dus hoezeer ik het ook begrijp het is gewoonweg niet haalbaar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9