Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hey,
In de nieuwe verrassingsdozen zit geen LP of SP.
Je krijgt alleen maar een aantal voorwerpen die een bepaalde waarde hebben, zoals zeldzaam.

Advertentie

Galdor » 12 jun 2017, 13:51 schreef:Je kan nu helemaal niet spelen? Dan zou ik de vorige apkversie terug zetten dan kan in iedergeval je cloud up to date houden.
Ik kan nu helemaal niet spelen nee. Firemonkeys meld dat het probleem nu gefixed is met de 5.30.3 update maar bij mij heeft dat niet geholpen. Ik heb de app inmiddels ook een paar keer opnieuw geinstalleerd. Een keer leek het te hebben gewerkt, maar toen kreeg ik de melding dat er nog extra content beschikbaar was om te downloaden. Dat heb ik gedaan, maar daarna ging de app nog steeds niet open.

Ik weet niet hoe je een vorige versie terug kan zetten? Ik kan namelijk geen updates verwijderen. Het enige wat ik kan doen is het spel zelf stopzetten of helemaal verwijderen.
Misschien moet ik weer op dat punt komen dat die melding komt over de extra content, maar dat ik dat dan niet download?

Heb ondertussen weer support request gedaan en vanavond zoek ik nog wel even verder.
Maar ik vind het echt super irritant, ik speel het spel al 3 jaar!
andrez » 13 jun 2017, 15:06 schreef:
Galdor » 12 jun 2017, 13:51 schreef:Je kan nu helemaal niet spelen? Dan zou ik de vorige apkversie terug zetten dan kan in iedergeval je cloud up to date houden.
Ik kan nu helemaal niet spelen nee. Firemonkeys meld dat het probleem nu gefixed is met de 5.30.3 update maar bij mij heeft dat niet geholpen. Ik heb de app inmiddels ook een paar keer opnieuw geinstalleerd. Een keer leek het te hebben gewerkt, maar toen kreeg ik de melding dat er nog extra content beschikbaar was om te downloaden. Dat heb ik gedaan, maar daarna ging de app nog steeds niet open.

Ik weet niet hoe je een vorige versie terug kan zetten? Ik kan namelijk geen updates verwijderen. Het enige wat ik kan doen is het spel zelf stopzetten of helemaal verwijderen.
Misschien moet ik weer op dat punt komen dat die melding komt over de extra content, maar dat ik dat dan niet download?

Heb ondertussen weer support request gedaan en vanavond zoek ik nog wel even verder.
Maar ik vind het echt super irritant, ik speel het spel al 3 jaar!
Gisteravond heeft een kennis van mij het ook weet draaiend gekregen op een bijna bejaarde tablet. Galaxy tab10 met android 4.2 helemaal verwijderen ram cache schoon maken dan opnieuw installeren.
Van alles geprobeerd maar nog steeds dezelfde foutmelding. Firemonkeys meldt op hun pagina dat het opgelost is met de laatste update en reageert niet op mijn request voor support.Erg jammer. Ik kan de app ook niet terug zetten naar de vorige versie...
andrez » 21 jun 2017, 21:30 schreef:Van alles geprobeerd maar nog steeds dezelfde foutmelding. Firemonkeys meldt op hun pagina dat het opgelost is met de laatste update en reageert niet op mijn request voor support.Erg jammer. Ik kan de app ook niet terug zetten naar de vorige versie...
Kijk even in je pb inbox. Wie weet helpt dat.
Sandra » 11 jun 2017, 22:42 schreef:Klopt het trouwens, dat als je nu een kist koopt (met die sleutels) dat je geen LP, XP en SP meer krijgt. Of is dat nog wel zo? :oops:
Ze kunnen er nog wel in zitten Lp's dan dit een foto van Wat je kan krijgen bij 1 sleutel bij mij momenteel bij de andere 2 boxen zie ik ze niet
Afbeelding
Dat tropische romantische eiland hebben we nog niet eens zo lang geleden al gehad dit jaar maar het zou kunnen.
Tenzij je dat magische regenwoud bedoeld, maar dan snap ik de hint met het bruiloftsthema niet.
Misschien dat ze het gaan uitbreiden? Ze zeggen dat het "one of the most exciting updates of the year" wordt, dus ik ben erg benieuwd. Moet zeggen dat ik sinds de glitches niet meer werken eigenlijk niet meer zo'n zin heb om te spelen (eigenlijk best erg ja), dus hoop dat ze nu weer wat nieuws gaan toevoegen wat niet onmogelijk is om te halen.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 105