Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Mracel » 23 feb 2016, 10:53 schreef:Ik ben ook ooit opnieuw begonnen. De reden daarvoor was dat ik het spel toen beter begreep en de eerste keer dat ik het speelde had ik veel tijdbonussen gemist. Door alles opnieuw te starten, heb ik bijna alle tijdbonussen wel gehaald, vooral ook door LP te verzamelen en deze zorgvuldig te gebruiken om te versnellen. Ik heb toen wel zo snel mogelijk alle normale missies gespeeld, om dus wel weer alles te kunnen doen.

Ik heb er geen spijt van gehad. Het is in het begin even wennen dat je niet alles in het spel kunt doen zoals je gewend bent, maar daar staat tegenover dat je weer heel veel missies krijgt en niet hoeft te wachten op een nieuwe update. Je moet je wel realiseren dat je een aatal dingen (definitief) kwijt bent (bonus haarstijlen, bonus kleding, vakantie eiland etc).

Je zal de keuze echt zelf moeten maken.

Hoe kan ik je toevoegen via buren??

Advertentie

Elizaa2016 » 22 mei 2017, 16:00 schreef:Het heeft een paar maanden geduurd,maar ik heb weer 500 SP gedraaid! Altijd leuk! :D
Dat is zeker leuk. Ik tot nu toe ook 1 keer. Meteen gebruikt voor de bouwmunten draaiplant. Niet allemaal maar wel een flink deel
Galdor » 23 mei 2017, 00:54 schreef:
Elizaa2016 » 22 mei 2017, 16:00 schreef:Het heeft een paar maanden geduurd,maar ik heb weer 500 SP gedraaid! Altijd leuk! :D
Dat is zeker leuk. Ik tot nu toe ook 1 keer. Meteen gebruikt voor de bouwmunten draaiplant. Niet allemaal maar wel een flink deel
Ja tijdens een evenement is dat wel handig!
Elizaa2016 » 31 jul 2017, 13:07 schreef:Ik speel dit spel al heel lang,maar ben er gisteren pas achter gekomen dat je met één klik je xp en geld kan verzamelen in het stadsscherm. ;) :o
Dat werkt alleen voor Vip spelers op nivo 6, mischien heeft het een tijdje geduurd voor je op dat nivo zat ;)
Galdor » 31 jul 2017, 13:39 schreef:
Elizaa2016 » 31 jul 2017, 13:07 schreef:Ik speel dit spel al heel lang,maar ben er gisteren pas achter gekomen dat je met één klik je xp en geld kan verzamelen in het stadsscherm. ;) :o
Dat werkt alleen voor Vip spelers op nivo 6, mischien heeft het een tijdje geduurd voor je op dat nivo zat ;)
Oh is dat zo...wist ik ook niet haha!
Ik zit al een tijdje op VIP 8,dus waarschijnlijk kon ik het toch al lang. Maar ja,beter laat dan nooit! :D
Ik heb me er bij neergelegd dat ik voor mn senioren missie de extra prijs niet red, ik wacht nu met het bouwen van het sneeuwpark tot ik de rest van alle mogelijke dingen gebouwd heb.. Doe ik daar slim aan??
Ja en nee denk ik alles wat je moet bouwen kost simoleons maar de schaats en ski hobby die je met het sneeuwpark vrij speelt leveren geen dingen op die niet kunnen wachten. Dus mischien toch slim.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16