Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
chantalle » 18 mei 2017, 08:25 schreef:inmiddels bij het glasstation :D

heb lp gekookt en telkens gedraaid aan de sp plant tot ik 40 sociale punten heb.. dit doe ik een paar keer per dag
eindelijk ga ik zo,n evenement als deze halen :D

update 19;30
... ik ben toch maar gestopt met dit evenement...ik werd er niet bepaald vrolijk van om telkens 20 lp te koken omdat die sp plant helaas zo duur is werd het frustrerend en ik er geen echt geld in wil steken... ondanks dat heb ik wastafels tegels vintage en geometrisch en de wasrekken/waslijnen voor buiten... daar ben ik dan ook wel tevreden mee... 2 van deze evenementen (disco en wasserette) in een update vind ik ook wel erg veel...
Vanwaar die 40 SP of is dat om die weer voor de bouwmunten draaiplant te gebruiken? Als je tevreden bent met wat je hebt geef ik je geen ongelijk maar ik zou dan toch minimaal ook de wasdroger en wasmachine gaan. Dus niet die van de eindprijs de andere 2.

Heads up hierna komt er een peuter ontdek missie (theetafels&speelhuisjes zijn nuttig om te hebben) Daarna op basis van de Tienerster hobby een evenement dus probeer nu al 5 ik herhaal 5 tieners naar het max level te brengen in die hobby.

Advertentie

Galdor » 19 mei 2017, 01:58 schreef:
chantalle » 18 mei 2017, 08:25 schreef:inmiddels bij het glasstation :D

heb lp gekookt en telkens gedraaid aan de sp plant tot ik 40 sociale punten heb.. dit doe ik een paar keer per dag
eindelijk ga ik zo,n evenement als deze halen :D

update 19;30
... ik ben toch maar gestopt met dit evenement...ik werd er niet bepaald vrolijk van om telkens 20 lp te koken omdat die sp plant helaas zo duur is werd het frustrerend en ik er geen echt geld in wil steken... ondanks dat heb ik wastafels tegels vintage en geometrisch en de wasrekken/waslijnen voor buiten... daar ben ik dan ook wel tevreden mee... 2 van deze evenementen (disco en wasserette) in een update vind ik ook wel erg veel...
Vanwaar die 40 SP of is dat om die weer voor de bouwmunten draaiplant te gebruiken? Als je tevreden bent met wat je hebt geef ik je geen ongelijk maar ik zou dan toch minimaal ook de wasdroger en wasmachine gaan. Dus niet die van de eindprijs de andere 2.

Heads up hierna komt er een peuter ontdek missie (theetafels&speelhuisjes zijn nuttig om te hebben) Daarna op basis van de Tienerster hobby een evenement dus probeer nu al 5 ik herhaal 5 tieners naar het max level te brengen in die hobby.
klopt het is voor de draaiplant ik ga de wasmachine en droger nog winnen... momenteel 4 tieners in simstad en een peuter... binnenkort komt tiener nummer 5 (denk morgen of overmorgen) dus dat zit bij mij wel goed
bedankt voor het melden
Elizaa2016 » 20 mei 2017, 15:41 schreef:Nou ik heb het gehaald! :D
Het heeft me wel wat SP en LP gekost, maar ik ben er blij mee!

Afbeelding
Wat win je eigenlijk extra met de 'wasserette royale' die je krijgt als je alle prijzen hebt gekocht? Gewoon meer kleuren van wasmachine en droger? Want ik heb geloof ik alleen een witte wasmachine.

Dat van die vaatwas was me ook al opgevallen haha.
Mn10 » 21 mei 2017, 12:16 schreef:
Elizaa2016 » 20 mei 2017, 15:41 schreef:Nou ik heb het gehaald! :D
Het heeft me wel wat SP en LP gekost, maar ik ben er blij mee!

Afbeelding
Wat win je eigenlijk extra met de 'wasserette royale' die je krijgt als je alle prijzen hebt gekocht? Gewoon meer kleuren van wasmachine en droger? Want ik heb geloof ik alleen een witte wasmachine.

Dat van die vaatwas was me ook al opgevallen haha.
Je kan inderdaad zeggen meer kleuren namelijk een grijze wasmachine en droger, maar ze zijn ook 3* in plaats van 2*
Ja het verschil zit in de 2 en 3 *, maar verder merk ik geen verschillen. Tijd van in en uitruimen is bij allebei 7 sec. Dus ja, eigenlijk is alleen dan de kleur het opvallendste verschil.
Wie weet bij de volgende update, het peuter gedoe werd nog voor het franse evenement herhaald.