De Sims Mobile is binnenkort gratis beschikbaar voor iOS en Android. Deel hier alles over dit nieuwe spel.

Advertentie

Gezien het van EA zelf komt zal er ongetwijfeld genoeg op ingame aankopen worden gestuurd kijk maar naar sims4. Ik heb net ergens gelezen dat er een multiplayer optie in zit dus live bij je buren op bezoek dat klinkt best leuk. En meer aanpas opties van je sims is ook wat velen heel lang willen. Ik vraag me wel af wat er geschrapt is of wat voor toestel je nodig hebt.
Want TSFP is al een aanslag zeker op je batterij.
Mij lijkt het me wel leuk en kan niet wachten tot het uit komt.
Ik hoop zelf dat er daar al premade sims rondlopen net als bij De Sims 4 (en dan vooral Cora van de Kerkhof en haar familie). Ook hoop ik dat er later spullen van de toekomstige pakketten van De Sims 4 ook via een update komen (misschien dan ook huisdieren).

En wat Galdor al zei over ingame aankopen. Dat komt ook in De Sims Mobiel. Je kan bepaalde dingen kopen die je pas later kan ontgrendelen. Ik zelf gaat dat niet doen. Ik wacht wel totdat ik het ontgrendeld heb.

Een minpuntje dat ze van De SimsFreeplay hebben overgenomen: de tijden. Slapen is bijv. echt 7 (of zoiets) uur. Wel zijn het allemaal (niet zeker of het echt allemaal is) beroepen zoals in De Sims 4 Aan het werk. Dat betekent dat je je sim op het werk kan zien en dus interacties moet uitvoeren.
hallo

kunnen de sims in sims mobile doodgaan door oven brand of verdrinking net als in de gewone sims (pc versies)

of van ouderdom met levensdromen net als in sims freeplay?

of op een andere manier? ik zou het niet leuk vinden als mijn sims doodgaan wegens ovenbrand ofzo... :shock:
chantalle » 11 mei 2017, 07:08 schreef:hallo

kunnen de sims in sims mobile doodgaan door oven brand of verdrinking net als in de gewone sims (pc versies)

of van ouderdom met levensdromen net als in sims freeplay?

of op een andere manier? ik zou het niet leuk vinden als mijn sims doodgaan wegens ovenbrand ofzo... :shock:
Officiel is het nog niet beschikbaar maar je begint meteen met 1 sim die meteen al een levensdroom kiest hobbys komen pas later op een hoger nivo beschikbaar. Ik heb al een kapotte koelkast gehad. Je vraag over brand en verdrinking kan ik nog niet beantwoorden.
Ik hoorde laatst dat verdrinken in sims4 na een update niet meer kan.
Mijn oordeel/mening over Sims Mobile

Tot nu toe ben ik nog wel #teamfreeplay maar sims mobile heeft op zich leuke features. Ik ben ook vrij zeker dat een sims4 speler zich hier meer bij thuisvoelt dan bij Freeplay.

Wil je het een kans geven als het officieel is gelanceerd in europa. Gebruik een zo nieuw recent mogelijke telefoon of tablet. Het draait bij mij wel op een oudere samsung galaxy tab2 met android 4.2 maar ik krijg toch regelmatig een bevroren scherm en het beeld is minder mooi.

En echt je zal een keuze moeten maken want ik ben van mening tijd technisch dat het lastig is naast elkaar.
Ondanks de diverse aanpas mogelijkheden zeg ik toch ik houd het bij freeplay. Hoewel die omdat ik sims mobile uitprobeer even minder tijd krijgt.

Op de Freeplay facebook pagina stond onlangs een reactie van het Freeplay team dat het zusjes zijn Freeplay van de Firemonkeys en Mobile van Maxis en dat er geen rivaliteit was of zou zijn, en dat ze gewoon naast elkaar zouden blijven bestaan.

In het gebruik en de speelstijl zitten er wel overeenkomsten maar toch ook heel veel verschillen sommige positief andere eerder negatief, maar dat zal een persoonlijk iets zijn.
Elizaa2016 » 13 mei 2017, 15:05 schreef:@Galdor:

Jij kan het al spelen?
Zoals je ziet. Op het interweb blijft niks beperkt tot 1 land. Was wel heel verbaasd dat zelfs de ingame tekst nederlands is.