Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Waarschijnlijk zijn er weer updates overheen gekomen waardoor het niet klopt.
Wat zegt het schermpje als je rechtsboven op het knopje voor 'jouw simstad informatie' klikt?

Advertentie

IndraV » 02 jan 2017, 22:10 schreef:Ik heb een vraagje of die lijst nog wel klopt zit nu in level 38 en heb 22 sims maar kan nog steeds sims toevoegen.
Dat lijstje klopt nog wel, maar als je geen lege woning hebt kan je ook geen nieuwe sim toevoegen.
Ik heb geteld en dan kom ik op 34 kavels dus op nivo/level 55 kan je alle kavels bewoond hebben met 1 volwassene per woning. Anders zijn er dus meer kavels dan sims. Aangezien kinderen meetellen zal dit voor de meesten wel opgaan dat niet alle woningen bewoond zijn als ze al gebouwd zijn.
De lijst in het tweede bericht is in 2015 gepost, dus het zou prima kunnen dat er ondertussen wat veranderd is. Dat hebben ze in het verleden wel eens gedaan, vandaar dat het zeer lastig is om een actuele lijst bij te houden. Maar het geeft wel een indicatie wat je ongeveer kunt verwachten.
Correct. Alleen klinkt dat vreemd al 34 op lvl 41. Dan zou je 21 lvls geen sims meer vrij spelen. Max level is namelijk 55. Dus er klopt iets niet. Aks je schreef lvl 51 klopte het beter.
Tot en met level 16 kan je ieder level een Sim toevoegen, daarna alleen nog bij het bereiken van even levels, dus bij 18, 20, 22, etc. Tussen de 40 en de 50 krijg je elke 3 levels een Sim erbij 41, 44, 47, en dan gaat het weer terug naar elke twee levels, dus 50, 52.