Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Volbreng De Mysterieuze Eilandmissie missie om het Mysterieuze Eiland te ontgrendelen. Zorg dat je deze missie binnen de tijd afrondt (3 dagen) om een Replica van de Eilandsentinel te ontgrendelen.


De Mysterieuze Eilandmissie Walkthrough
1. Bekijk het nieuws (4 minuten en 30 seconden bij een tv met 2 sterren).

Afbeelding
2. Zoek het mysterieuze eiland op een wereldbol. Je kunt de Wereldbol vinden in het gedeelte ‘Decoraties’ van de Woonwinkel. (het mysterieuze eiland vinden, 1 minuut en 30 seconden).
3. Download bouwplan van brug op een computer (bouwplan van brug downloaden, 8 minuten op een pc met 3 sterren).

Afbeelding
4. Bouwplannen voor brug indienen met behulp van brievenbus (1 seconde).
5. Bel het bouwteam op via een telefoon (14 minuten bij een telefoon met 2 sterren).
6. Bekijk ‘gevonden’ op een televisie (gevonden bekijken, 17 minuten bij een tv met 2 sterren).

Afbeelding
7. Drink kruidenthee. Opmerking: als je nog geen theepot hebt, kun je er eentje kopen via het gedeelte 'Keuken' in de Woonwinkel. (1 minuut en 48 seconden bij een theepot met 2 sterren).
8. Bel het bouwteam op via een telefoon (14 minuten bij een telefoon met 2 sterren).
9. Bak croissants (18 uren).

Afbeelding

Afbeelding
10. Bezoek de brug naar het Mysterieuze Eiland. Met deze opdracht wordt bedoeld dat je de brug moet bouwen. De vereisten zijn afhankelijk van hoeveel gebouwen je al hebt gebouwd in Simsstad.


Let op: nadat je de Mysterieuze eilandmissie hebt volbracht start de Hoeders van de verloren artefacten missie. Bij deze missie moet je Sim het 'Groot boek der van alles' lezen. Aangezien deze opdracht lang duurt is het aan te raden om deze opdracht al te starten terwijl je nog bezig bent met de Mysterieuze eilandmissie. Zolang je de kavel waarop je de Sim het 'Groot boek der van alles' laat lezen niet bezoekt totdat je de opdracht krijgt, zal de opdracht niet eerder voltooien. We raden om om met deze opdracht te beginnen tijdens het bakken van de croissants of het bouwen van de brug zodat je genoeg tijd hebt voor de hoeders van de verloren artefacten missie.

Laatst gewijzigd: 10-5-2015

Volgende missie: Hoeders van de Verloren Artefacten
Vorige missie: Oceaanzicht

Advertentie

Ik ben nu bij niveau 18 heb 77.297 sim dollars en heb 10 Sims ik ben bij het mysterieuze eiland en er staat nu bouw de brug via de stadskaart de brug staat in het zilver dat icoontje en ik kan er niet op klikke maar hij staat er wel in het zilver/grijs en heb ook het icoontje bij het park maar kan er niet op klikke zou graag geholpen willen worden heb nog5 dagen te gaan
Als je de "Geld groeit aan bomen" missie en de eerste 4 doelen van de Mysterieuze Eilandmissie hebt behaald, dan is het inderdaad vreemd dat je de brug niet kan bouwen. Ik had er zelf geen last van, maar volgens mij zijn er meer mensen met hetzelfde probleem. Het is een erg vervelende bug die je voor zover ik weet niet zelf kan oplossen.

Je zou eventueel (in het Engels) op de officiële fora kunnen proberen: EA.com en Firemonkeys. Maar ik vrees dat er geen oplossing voor is aangezien er ook niet is gereageerd op andere mensen met hetzelfde probleem. Je zou eventueel de bug kunnen reporten. Ik hoop voor je dat het nog kan worden opgelost, want dit is inderdaad erg vervelend.
Het is natuurlijk erg vervelend, maar ik vrees dat je deze bug inderdaad niet zelf kan oplossen. Misschien dat er nog een update komt waardoor het probleem wordt opgelost, maar daar kan alleen EA of Firemonkeys wat over zeggen.
Ik heb jammer genoeg op het moment even geen duidelijke screen bij de hand.

Maar als je bij het Mysterieuze Eiland ongeveer hier zit, dan moet je nog een stukje schuin naar links en beneden (vlakbij de brug dus):
Afbeelding

Daar zie je als het goed is het icoontje van het Aarderijkdom monument. Als je erop klikt dan zie je welke grondstoffen je nodig hebt om het te kunnen verbeteren. Als je alle benodigde grondstoffen hebt verzameld dan kan je op het icoontje aan de rechterkant klikken om het monument te verbeteren.