Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Mydwryl » 24 sep 2016, 18:05 schreef:Ik heb mijn gewone Simsspel momenteel een beetje op hold staan, eigenlijk. Er wordt wel druk geklust aan levensbollen. Maar verder ben ik gewoon mijn generatie aan het herhalen.
Als ik straks de leeftijden stil kan zetten wordt het weer anders, denk ik. Maar verder... Speelt het inderdaad even niet meer zo lekker als voor deze missie.
Hoeveel generaties hebben jullie al gehad ? Het duurt best lang voordat je sims eindelijk een zilvere hebben.

Advertentie

Thiismii » 26 nov 2016, 11:20 schreef:Kan je maar 2 kinderen per stel nemen? Ik heb namelijk maar 1 stel dat getrouwd is en die hebben al 2 kinderen!?

Aangezien je bij de laatste opdracht een baby moet maken, moet ik dan een ander stel eerst laten trouwen? Ik heb al paar keer geprobeerd te trouwen maar ze zeggen zovaak nee.
Als je vlak voor dat je dat gaat deon, hun de hele tijd romantische acties laat doen , dan zeggen ze bij de ring van 6 LP vaak ja :)

En ik heb per ongeluk een soort hack gevonden voor 3 baby's te kunnen hebben. Beide ouders bij mij werden oudere , dus dat zo'n taartje boven hun hoofd krijgen. En toen kon ik bij het wiegje ineens op + baby tikken XD
Kun je die baby eigenlijk ook al voorbereiden . Dat je dan eerst die baby laat komen en dan tegen dat je de opdracht hebt de baby toevoegen. Of zou dat niet werken
Eliine_94 schreef:Ik las wat berichten hier over generaties.. Maar je kan toch niet in 1 keer een volwassene maken?
Ja dat kan wel. Als je een nieuw huis toevoegt kan je daar een nieuwe sim toevoegen en die is dan al volwassen.

Generaties bedoelen ze gewoon mee dat er al veel sims ouden overleden zijn en dat er nieuw baby's zijn. Die weer zijn opgegroeid naar peuters, jonge sims, tieners, volwassenen, ouderen, en dood. Dit herhaald zich dan weer. Zo kom je aan de platina bollen.
biancasmeets » 28 feb 2017, 22:19 schreef:
Eliine_94 schreef:Ik las wat berichten hier over generaties.. Maar je kan toch niet in 1 keer een volwassene maken?
Ja dat kan wel. Als je een nieuw huis toevoegt kan je daar een nieuwe sim toevoegen en die is dan al volwassen.

Generaties bedoelen ze gewoon mee dat er al veel sims ouden overleden zijn en dat er nieuw baby's zijn. Die weer zijn opgegroeid naar peuters, jonge sims, tieners, volwassenen, ouderen, en dood. Dit herhaald zich dan weer. Zo kom je aan de platina bollen.
Ja ik weet wat generaties zijn :') En dankje! Omg dat ik dat niet wist zeg... :o
Eliine_94 » 08 feb 2017, 23:23 schreef:Hebben jullie ook dat jullie volwassenen veel langzamer gaan dan de kinderen? Tenminste, dat heb ik :lol: :lol: :D
Jup, alle leeftijdscategorieën hebben allemaal een andere duur.

Je sim is een...
... Baby voor 5 dagen
... Peuter voor 7 dagen
... Kind voor 8 dagen
... Tiener voor 12 dagen
... Volwassene voor 24 dagen
... Senior voor 9 dagen
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13