Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
Hallo,

Kan iemand misschien mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb van ene op ander moment een barst in de weg in Sunset Valley. Ik zal proberen een afbeelding te plaatsen.

Ook blijven alle afgevallen blaadjes op de grond liggen. Dat viel me net pas op, terwijl ik al even niet met dat seizoen heb gespeeld

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Bvd
Laatst gewijzigd door Jacq op 03 nov 2016, 06:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Ik heb eerdere saves geopend, deze hadden ook deze barst in de weg. En ook de save die ik speciaal heb gemaakt, om een nieuw spel te beginnen, ook hier een barst in de straat.

Vervolgens nu de originele game van sunset valley geopend in hoofdmenu en ook hier is duidelijk een barst te zien.


Is hier een oplossing voor......kan iemand mij helpen? EN wat kan de oorzaak hiervan zijn.

Bvd
Het blijft maar malen, dus ben ik verder gegaan met uitzoeken.

Ik heb inmiddels een backup map van sims 3 teruggezet in EA map, dacht dat dit wel de oplossing zou zijn.
En geen save game geopend , maar de originele in hoofdmenu alsof ik helemaal opnieuw begin.

Maar helaas ook hier die barst in de weg.

Wat moet ik nou....ik weet het echt niet meer


Net een geheel nieuwe sims 3 map aan laten maken.
OOk hier heb ik dit probleem.

Vraag :Als ik sims 3 opnieuw installeer, is en kan het dan ook alleen met het basisspel. zo ja ik neem aan dat ik dan eerst sims 3 basisspel moet deinstalleren. Maar is het mogelijk in dat geval alleen sims 3 basisspel te deinstalleren en daarna opnieuw te installeren? OF moeten alle uitbreidingen en accessoirepakketten opnieuw worden geinstalleerd?

vraag: is dit een oplossing.? of heeft dit geen zin?

Vraag: Is er ook bij origin mogelijk het spel te repareren zoals bij sims 4 en zo ja hoe en waar?
hoi jacq

het is zeker mogelijk om het spel te repareren in origin.
1. start origin op
2. klik met de rechtermuisknop op het spel
3. dan zie je staan: spelen, speldetails weergeven enz.. en daar tussen staat ook repareren.

ik weet niet of dit een oplossing is voor je probleem.

groetjess
Hallo Kimmie2206,

Bedankt voor je reactie.
Ik had dat al geprobeerd, heb het nogmaals gedaan, maar bij staat repareren er niet tussen nl Spelen, Speldetails weergegeven, Toevoegen aan favorieten, Update game, Spel eigenschappen, Verbergen, en Verwijderen. Repareren staat er bij mij niet bij.

Een ieder geval ben ik blij met enige reactie. Thanks

Mvg Jacq.
graag gedaan hoor.
dat is raar. heb je wel de nieuwste versie van origin? want bij de oude versie stond dat er bij mij ook niet.
je kan misschien ook proberen je probleem op het technisch forum van de sims 3 te plaatsen, misschien weet daar iemand hoe je dit moet oplossen.
Ja dat vond ik ook al en ja ik heb de nieuwste versie van origin. Deze heb ik laatst nog bijgewerkt en bleek ineens een nieuwe versie te zijn. Ik open mijn sims spel altijd via de game bibliotheek van origin, vandaar.

Groetjes
Jacq