Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Kan er een knop komen waarmee je je eigen bericht kan verwijderen?

ik heb soms dat ik een van mn berichten wilt wijzigen, dan op citeren klik en zonder dat ik het doorheb weer plaats... Achteraf ziet dat er dan best chaotisch uit, zeker als het een lang bericht is :lol:

Of bij het verkeerde forumtopic plaats... :shock:

En ik ben waarschijnlijk niet de enige... :roll:

Advertentie

Ik heb een probleem ik heb de missie van nanny weet raad. Maar ik probeer los daar van een band te scheppen met mn zoon maar de ep balk loopt niet meer verder en hangt nu op vrienden. Wat kan ik hier aan doen? :?:
Hey silla897,
We hebben hier een speciaal Topic voor,
http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =48&t=1224" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit zijn vragen aan het team.
Het is niet de bedoeling om zomaar een vraag in een Topic te plaatsen.
Als je te snel klikt bij het plaatsen van een bericht kan het inderdaad gebeuren dat deze 2 keer (of vaker) verschijnt. Het is niet zo ontzettend erg als dit een keer gebeurt. Meestal verwijder ik vrij snel deze dubbele berichten. Ik snap dat het soms handig kan zijn om deze zelf te verwijderen, maar persoonlijk denk ik niet dat het nodig is aangezien het verwijderen een kleine moeite is. Je wordt er verder ook niet op aan gekeken als het per ongeluk eens gebeurt. Je zou eventueel nog de inhoud van je bericht kunnen verwijderen zodat ik sneller kan zien dat dat bericht weg kan, maar dat hoeft niet per se aangezien het door de posttijden meestal wel duidelijk is.

De meeste forums staan het verwijderen van berichten door gebruikers niet toe vanwege praktische redenen (er kunnen gaten ontstaan in de discussie en je bericht kan inmiddels al geciteerd zijn) en om misbruik te voorkomen (als mensen nare dingen posten en vervolgens weer verwijderen is het voor ons lastig te controleren wat er geplaatst is). Persoonlijk denk ik dat dat wel opweegt tegen die paar berichten die er een keer dubbel staan.
Ik heb een vraagje.. ik ging naar galerij want ik dacht dat ik een foto kon plaatsen en kon ophangen in huis zegmaar, dus ik klikte op; aan huishouden toevoegen, maar blijkbaar heb ik toen een 2e keer mezelf toegevoegd.. dus nu loopt er een jongvolwassen sanne van der Ham en een tiener sanne van der Ham in huis, de tiener wil ik dus verwijderen, maar is dit mogelijk & zoja, hoe..? :?
Hoi Nefje,

Ik merk dat ik eigenlijk al een paar jaar niet meer op dit forum kom en dus wil ik mijn account opzeggen. In mijn gebruikerspaneel zie ik echter nergens de mogelijkheid dit te doen.
Kun jij dit voor me in orde maken?

Alvast bedankt.
We verwijderen geen accounts. Wel willen we berichten en/of de accountnaam anonimiseren. Als je dat wilt, dan kun je een privébericht sturen met de berichten die geanonimiseerd moeten worden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7