Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

En deze is ook weer binnen. Had inderdaad 3 dagen bij 16 uur bouwen en §350.000.
Ik weet op basis van welke voorwaarden je anders 7 dagen zou hebben zoals in de walkthrough staat.

Verder meer van die maffe net-niet-zoals-het-er-staat tijden die anders waren bij de volgende punten:

5. Klagen tegen de zeurpiet (2 uren - 2 uren en 10 minuten)
15. De bestelling van zeurpiet opnemen (8 uren - 8 uren en 30 minuten)
19. Een Sim een moddertaart laten maken in een tuinperk (3 uren - 3 uren en 30 minuten)
21. Moddertaart aan de zeurpiet geven (4 uren - 4 uren en 20 minuten)

Ik vond het maar maf :lol:
Dat is afhankelijk van wanneer je bent begonnen met spelen. Daarom dat ik tegenwoordig ook twee versies noteer. De tweede versie wijkt niet zoveel af hier, maar het bouwen duurt daar over het algemeen veel langer omdat die mensen al langer spelen. Niettemin lijkt mij de eerste versie vrij krap.

Bedankt in ieder geval voor het doorgeven, het is nu aangepast :)
Om de missie te voltooien en verder gaan met de volgende missie moet je hem toch kopen.

Om geld te verdienen bezoek een buur het xp huis. Dit is een huis met oven en/of tuintjes en/of huisdieren.
Bezoek een huis met ovens en/of tuintjes.
Deze buur heeft heel veel gebakken en/of geplant. Als je dit oogst krijg jij heel veel geld en xp.

Heb je niet zo'n buur dan mag je mij toevoegen. Op facebook. Zie een link in mijn onderschrift.
(Speel je via een telefoon dan kan het zijn dat je de link niet ziet. Zoek me dan op facebook. Bianca spelletjes. Vermeld wel even waarom je vrienden wilt zijn. Ik accepteer niet iedereen.)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10