Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Update: sinds de update van juni 2017 werkt de veranda glitch niet meer

Met de veranda glitch kun je binnen 10 minuten miljoenen verdienen in De Sims FreePlay. Je hebt hiervoor minstens 1 levensbol nodig en je moet de Klushuizen: Vredige veranda gehaald hebben. Deze glitch werkt ook met andere voorwerpen, maar levensbollen leveren veel op en daarnaast daalt je stadswaarde niet door het verkopen van gedupliceerde levensbollen.

Let op: sla je spel van tevoren op zodat je eventueel terug kan gaan als de glitch is misgegaan.

Afbeelding
1. Je maakt een veranda van 3 hokjes en eentje van 2 hokjes. Die met 3 hokjes geef je een omheining (onder balustrades).

Afbeelding
2. Vervolgens koop je een tafel bij de buitenmeubels die minstens 2 hokjes groot is. Voorbeeld: de groene, zwarte, houten of witte tuintafel.
3. Plaats deze tafel tussen de veranda’s in en plaats de levensbollen die je wilt dupliceren erop. Dit kunnen 1 tot 4 levensbollen zijn.

Afbeelding
4. Ga terug naar het verandatabblad en teken een nieuwe veranda onder de tafel. Annuleer de veranda. Dit kan je meerdere keren herhalen zodat je meer levensbollen krijgt, maar het is aan te raden het maximaal 3 keer te doen omdat anders je spel kan crashen en je honderden of duizenden tafels kan krijgen.

5. De levensbollen zijn nu een aantal keer gedupliceerd afhankelijk van hoe vaak je de vorige stap hebt gedaan. De levensbollen zullen direct in je inventaris verschijnen. Je kunt ze vervolgens verkopen of gebruiken om locaties te bouwen. De tafel wordt ook gedupliceerd, dus hiervan zal je ook meerdere exemplaren in je inventaris aantreffen.

Dit kan je zo vaak herhalen als je wilt, maar we raden aan om dit met mate te doen. Als je dit te vaak doet loop je kans dat je geen support meer krijgt van Firemonkeys. Het is voor hen namelijk lastig om het onderscheid te zien tussen spelers die hacken en spelers die gebruik maken van een glitch. Hacken is volgens hun algemene voorwaarden niet toegestaan en daarom verlenen ze geen technische ondersteuning meer als ze je hierop betrappen of een vermoeden daarvan hebben.

Als je honderden levensbollen of vele miljoenen Simdollars hebt dan zou Firemonkeys wel eens kunnen gaan denken dat je die hebt verworven met hacken. We raden spelers dan ook aan om glitches met mate te gebruiken aangezien ze enerzijds het spelplezier wat kunnen bederven en anderzijds ben je misschien je support kwijt.


Afbeelding
Als je geen levensbollen hebt of graag meerdere exemplaren wilt van bepaalde buitenvoorwerpen dan kan je deze glitch ook gebruiken op diverse voorwerpen zoals bijvoorbeeld het bubbelbad.

Advertentie

Levensbollen kan je gaan beginnen met verdienen als je de levensdromen & nalatenschap missie hebt gedaan. Zie ook dit topic voor meer informatie: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... =444#p2533" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze glitch werkt het beste bij levensbollen omdat deze veel waard zijn (vanaf 40.000 per stuk) en ze de stadswaarde niet verminderen als je ze verkoopt. Je kan eventueel ook andere voorwerpen gebruiken maar die leveren veel minder op en verminderen de stadswaarde als je ze verkoopt.
Hey Nefje of anderen die mij kunnen helpen...

ik heb die veranda glitch gedaan. Maar alleen een beetje verkeerd denk ik... :oops: :oops:
Want ik krijg die tafel met geen mogelijkheid meer weg....

Ik dacht dat je die tafel elke keer weer opnieuw moest plaatsen nadat je de levensbollen er af waren. Ik heb nu al iets van 20.000 van die tafels. Weet je hoe je dat weg krijgt?

Dankjewel alvast...


Hieronder trouwens foto's ervan...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De laatste foto klik ik elke keer op het knopje bij de inventaris. Maar heb er nu al zo veel. Krijg hem niet weg....

En wat bedoel je met firemonkeys?
De tafel wordt ook gedupliceerd bij deze glitch, maar dat is wel extreem vaak. Je kan ze verkopen of in je inventaris laten. De tafel is nodig omdat de glitch niet werkt bij meerdere voorwerpen tegelijk die niet op een tafel staan en bij voorwerpen van slechts 1 hokje.

Firemonkeys is de maker van De Sims FreePlay en ze verlenen technische support bij problemen.
Nefje » 06 maart 2016, 22:47 schreef: 4. Ga terug naar het verandatabblad en teken een nieuwe veranda onder de tafel. Annuleer de veranda. Dit kan je meerdere keren herhalen zodat je meer levensbollen krijgt, maar het is aan te raden het maximaal 3 keer te doen omdat anders je spel kan crashen.
Moet je die nieuwe veranda eerst maken, dus het geld uitgeven, en dan weer verwijderen? Of..?
Nefje » 11 maart 2016, 21:03 schreef:Nee, je moet 'm alleen tekenen zodat je de twee groene blokjes ziet. Dan laat je los en vraagt het spel of je de veranda wilt bevestigen maar dan klik je op het kruisje.
Wow! Straks lukt het me nog niet, maar OMG! Nu wel hoor :shock: :D
Weet je trouwens, dat als je die levensbollen opnieuw in de inventaris wilt zetten, dat ze daar gewoon bij opgeteld worden en ze op de tafel blijven liggen?! Bij mij wel tenminste.

Correctie! Als ik dat doe, wat ik hierboven beschreven heb, lijken ze kleiner te worden en uiteindelijk blijven ze niet meer op tafel liggen maar gaat alles de inventaris in

Thank Youuuuu!
Fijn dat het is gelukt! :)

Het idee van de glitch is dat je de levensbollen (of andere voorwerpen) dupliceert. Volgens mij gaat dat exponentieel afhankelijk van hoe vaak je de veranda probeert te plaatsen en annuleert. De voorwerpen worden tijdens het dupliceren op elkaar gestapeld, vandaar dat ze kleiner lijken te worden omdat je eigenlijk een hoop levensbollen op elkaar hebt liggen.

Het is daarom ook belangrijk dat je alle kopieën van de tafel in je inventaris zet of verwijderd als je dit wilt gaan herhalen. Als je dit niet doet ga je alle kopieën van de tafel dupliceren en volgens mij gaat dat exponentieel dus als je met 5 tafels begon dan heb je op een gegeven moment extreem veel tafels. Dat is ook de reden waarom je de veranda niet te vaak moet proberen te plaatsen en annuleren omdat er vervolgens honderden levensbollen gecreëerd kunnen worden en je spel dan waarschijnlijk crasht.

Ik heb net de opmerking over de tafels aan de eerste post toegevoegd en ook een waarschuwing dat je het beste even je spel kan opslaan voordat je de glitch probeert. Zo kan je tenminste nog terug als je per ongeluk ineens duizenden voorwerpen hebt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14