Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hallo

Ik heb heel de missie toverspreuken op tijd doorlopen, heb een draakje gekocht en ben aan de hobby toverspreuken begonnen.

1 Probleem: de missie is opnieuw gestart vanaf het begin, maar ik kan de missie ook geen tweede keer doorlopen omdat het onmogelijk is om bepaalde handelingen uit te voeren.

Ik snap dit echt niet en vind het verschrikkelijk frustrerend.

Iemand ideeën?
Alvast bedankt!

Advertentie

Ik heb zojuist uitgerekend hoeveel tijd deze missie in beslag gaat nemen, de 7 dagen (168 uur) geeft mij een hele kleine speling van 20 uur, aangezien je deze missie niet kunt plannen zonder LP te gebruiken om dingen te versnellen (zodat de taken op elkaar aansluiten als je bijvoorbeeld gaat slapen of even niet kunt simsen), is mijn vraag hoe jullie deze missie gehaald hebben?

Hebben jullie dit gedaan door sommige dingen te versnellen, zo ja, wanneer is welke taak ongeveer gestart ('s ochtends, 's middags, 's avonds?), hoeveel LP dit ongeveer gekost heeft en welke taken zijn versneld d.m.v. LP?

Zo niet, hoe hebben jullie de taken geplanned zodat je alles toch op tijd haalt? (ik heb namelijk 0LP op dit moment)

Ik wil heeeel graag de draakjes, vandaar mijn ingewikkelde vraag! :roll:
Jeetje... Wat is deze missie zwaar! Er zitten best veel lange opdrachten bij. Van mij hadden ze die missie wel n dagje meer mogen geven.
Als je de draakjes ECHT heel graag wilt hebben, start de missie als je veel tijd hebt (vakanties?) en zorg dat je minstens 24 LP hebt. Anders vrees ik dat je het niet zal redden. :(