Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
In dit topic kan je feedback geven over het forum en ideeën voorstellen. We zullen dan kijken of we wat met jullie feedback en ideeën kunnen doen :)

Het eerste waar ik momenteel wel benieuwd naar ben is of jullie het fijn vinden dat De Sims 4 Uitbreidingen, Game Packs en Accessoirespakketten onder elkaar staan in het hoofdforum of dat we ze een subforum maken van De Sims 4 Algemeen. Het komt er dan vergelijkbaar uit te zien als "Andere De Sims games" met daaronder de subforums voor De Sims Middeleeuwen, De Sims 2, De Sims, De Sims Verhalenreeks en console. De subforums zijn dan nog steeds direct bereikbaar vanuit het forumoverzicht, maar ze nemen minder plaats in.

Advertentie

Ik ben nieuw op dit forum en ik vind het tot nu toe een leuk forum! Het is wel jammer dat er zo weinig mensen actief op zijn vergeleken met andere fora. Maar misschien zorgt zo'n kleine groep juist voor gezelligheid? Ik weet het nog niet.

Over dat subforum gesproken, ik vind het wel goed zoals het nu is. De meeste mensen spelen toch Sims 3 of Sims 4, dus is het handig om gelijk een onderdeel aan te kunnen klikken ipv eerst daar naartoe te gaan en dan daar naartoe te gaan om bij het juiste onderdeel te komen.
Bedankt voor je feedback. Zo op de forumindex is inderdaad wat makkelijker dan als subforum, dus voorlopig laten we het even zo. :)
En over de activiteit: dit forum is eigenlijk gestart ter ondersteuning. In het begin werden er veel vragen gesteld over De Sims 3 en vertrokken mensen meestal ook weer als hun vraag was beantwoord. Inmiddels is het forum een stuk groter geworden en is dat wat minder geworden, maar het zou natuurlijk leuker zijn als meer mensen wat actiever zouden mee posten :)
ik zag net dat ik een 'like' ontvangen heb van iemand, maar ik kan niet zien van wie. Misschien zou het een idee zijn dat je kan zien wie jou een 'like' geeft? :p
Die was van mij :)

Bedankt voor je feedback. Er staat toevallig al een forumupdate op de planning, maar helaas duurt dat wat langer door bugs in de forumsoftware. Maar een van die updates zijn nieuwe mogelijkheden bij het liken van berichten. Je kan nu op je profiel zien hoeveel likes je hebt ontvangen, maar dan kan je ook zien voor welke berichten je die hebt gekregen. We zullen ook kijken of we wat met jouw idee kunnen doen.
Haha bedankt Nefje :D
Ben benieuwd wat er nog verder op de planning staat....
Meestal vergeet ik het om goede reacties een like te geven, maar ik probeer er vaker aan te denken :)

Ik wil nog niet te veel verklappen over de nieuwe update, maar er zullen onder meer nieuwe opties komen bij de "Snelle reactie".
beste beheerder( s ) van pinguintech,
ik vind het stukje van "laatste berichten" echt super handig, al zou dit wel wat uitgebreider mogen...
dat als je er op tikt, je doorgestuurd wordt naar een overzicht vam de laatste 100 berichten, of van de afgelopen week/maand. en misschien dat je dat grote overzicht kan filteren op bepaalde week of maand of de activiteit van de forums? (en heeeel misschien op het type spel)

ik weet nog dat toen het romance eiland event er was op simsfreeplay, het volstroomde met berichten en dat je sommige -net wat eerdere- berichten niet kon zien, en dat is best zonde, aangezien je hen ook wilt/wilde helpen.

alvast bedankt xx
trouwe pinquintech en freeplayfan Adriënne :lol:
Bedankt voor je feedback. Momenteel heb ik het wat druk, dus ik zal aan het einde van de week wat uitgebreider naar je bericht kijken en daarop terugkomen.

Met de laatste berichten bedoel je de laatste topics die vermeld worden onder aan het forum? Er is trouwens boven aan het forum (bij activiteit of onder het uitklapmenu) een optie om alle actieve of nieuwe onderwerpen te bekijken. Misschien dat dat al een beetje is wat je zoekt.
Nefje » 12 jul 2016, 23:06 schreef:Bedankt voor je feedback. Momenteel heb ik het wat druk, dus ik zal aan het einde van de week wat uitgebreider naar je bericht kijken en daarop terugkomen.

Met de laatste berichten bedoel je de laatste topics die vermeld worden onder aan het forum? Er is trouwens boven aan het forum (bij activiteit of onder het uitklapmenu) een optie om alle actieve of nieuwe onderwerpen te bekijken. Misschien dat dat al een beetje is wat je zoekt.
Oke is goed :)
Ja, zoiets bedoelde ik haha maar dan als sorteeroptie bij het grotere overzicht van laatste bericht (als het er komt natuurlijk :lol: )