Hier kan je alles kwijt over De Sims 4 op de Mac.
Hallo,
Heb een witte iMac 2,16 c2d - 2gb ram - ATI x1600.
Wat napluizen en ik weet dat sims3 wel moet kunnen, maar mijn dochter vraagt sims4 voor haar verjaardag.
Zijn de systeemeisen van 4 bindend (niet op te starten) of kun je er toch wel mee spelen?

sims4: Mac OS® X 10.7.5 (Lion) - Core 2 Duo 2.4Ghz - NVIDIA GeForce 320M, 9600M, 9400M,ATI Radeon HD 2600 Pro of beter. Video RAM van 256MB of beter - GEHEUGEN: 4GB RAM

Advertentie

EA zegt zelf dat de Radeon X1600 niet wordt ondersteund op de Mac. Er is een hele kleine kans dat het nog valt op te starten, maar ik vrees dat het niet zal lukken. Ik wilde normaal voorstellen om Origin Game Time te proberen: https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/game-time" onclick="window.open(this.href);return false; Je kan dan De Sims 4 48 uur gratis uitproberen. Alleen zie ik nu een opmerking bij De Sims 4 staan dat het alleen voor PC is dus ik vrees dat het alleen op Windows draait. Met Boot Camp zou je dan waarschijnlijk wel kunnen testen, maar dan moet je natuurlijk wel een Windows-licentie hebben.

Update: heb wat rond gezocht en kwam dit bericht tegen dat helaas bevestigt dat De Sims 4 niet opstart op een Mac met een Radeon X1600:
booksandicedtea schreef:Hello all! As a gift on Christmas I received an iMac. I installed The Sim 4 and all of the expansion packs that I own to go with it. However, when clicking on to play the game a message pops up with the following:

Unable to start:
Can't run The Sims 4 with the video card in this system. Please check that the video card meets the minimum specifications and that the latest video drivers are installed.
[0e6d1221:1df4e8dc:0000012f:912c9c10]