De Sims Mobile is binnenkort gratis beschikbaar voor iOS en Android. Deel hier alles over dit nieuwe spel.
Hoi allen,

In mijn missies staat dat ik het 'Onkruidverdelgers' moet afronden. Dit houdt in dat ik begroeiing in mijn tuin moet verwijderen door op overwoekerde gebieden te tikken. Echter als ik op overwoekerde gebieden tik komt er te staan 'verbeter levensstijl en ontgrendel'. Hoe kan ik het beste mijn levensstijl verbeteren zodat ik daadwerkelijk de begroeiing kan verwijderen en dus meer grond krijg?

Groetjes

Advertentie

Door hobbys te doen en te werken en de diverse evenementen. Met wat je hiermee verdient kan je verbeteringen uitvoeren aan je woning en kleding kopen en daarnaast erfstukken verzamelen.
Afbeelding
Mijn carriereverhaal barista is 100% voltooid staat hier vermeld maar die missie ‘’voltooi 100% van een carriereverhaal’’ blijft openstaan....?? Voltooid lijkt me voltooid of zie ik dit verkeerd ?
Fvw93 » 25 maart 2018, 20:54 schreef:Mijn carriereverhaal barista is 100% voltooid staat hier vermeld maar die missie ‘’voltooi 100% van een carriereverhaal’’ blijft openstaan....?? Voltooid lijkt me voltooid of zie ik dit verkeerd ?
Heb je ook de laatste opdracht gedaan? Meesterzetter dan is het pas echt 100%
[/img][/img]
Galdor » 25 maart 2018, 21:14 schreef:
Fvw93 » 25 maart 2018, 20:54 schreef:Mijn carriereverhaal barista is 100% voltooid staat hier vermeld maar die missie ‘’voltooi 100% van een carriereverhaal’’ blijft openstaan....?? Voltooid lijkt me voltooid of zie ik dit verkeerd ?
Heb je ook de laatste opdracht gedaan? Meesterzetter dan is het pas echt 100%
Ja heb ik gedaan maar gebeurde niets.. is al een tijdje geleden en ondertussen is die Sim ‘met pensioen’
Vreemd kan een kleine bug zijn, beste wat ik kan zeggen is kijken wat er gebeurd met een andere sim.
Is het geen nieuwe missie dat had ik dat ik tot 2 keer toe een hobby op 100 % moest krijgen.
Fvw93 » 28 maart 2018, 19:34 schreef:[/img][/img]
Galdor » 25 maart 2018, 21:14 schreef:
Fvw93 » 25 maart 2018, 20:54 schreef:Mijn carriereverhaal barista is 100% voltooid staat hier vermeld maar die missie ‘’voltooi 100% van een carriereverhaal’’ blijft openstaan....?? Voltooid lijkt me voltooid of zie ik dit verkeerd ?
Heb je ook de laatste opdracht gedaan? Meesterzetter dan is het pas echt 100%
Ja heb ik gedaan maar gebeurde niets.. is al een tijdje geleden en ondertussen is die Sim ‘met pensioen’
We hebben laatst een update gehad(pasen) en een aantal missies die ik al eens had voltooid waren nu weer terug, hoewel dit waarschijnlijk iets anders is.
Galdor » 23 maart 2018, 20:01 schreef:Door hobbys te doen en te werken en de diverse evenementen. Met wat je hiermee verdient kan je verbeteringen uitvoeren aan je woning en kleding kopen en daarnaast erfstukken verzamelen.
Afbeelding
Waar kan ik dan ergens zien hoeveel ik van die punten heb behaald, want ik heb nu weer een stukje land erbij, maar ik kan dus niet zien wat ik moet doen voor het volgende stukje land.