De Sims Mobile is binnenkort gratis beschikbaar voor iOS en Android. Deel hier alles over dit nieuwe spel.

Advertentie

Het betekent dat een sim dat carriere verhaal heeft voltooid. Je zou de huidige sim daar gewoon kunnen laten werken. Of een andere sim die begint dan op overnieuw. Maar het komt er eigenlijk op neer dat je de beloningen 1 keer hebt verdient
Afbeelding

Hier als voorbeeld de Barista
Afbeelding
molletje83 » 17 maart 2018, 20:45 schreef:Waar kan je dit doen?
Zeker op het eiland uit de vorige update?
Die heb ik namelijk nog niet.

Ik zie nu ineens dat dit voor sim mobiel ik en niet freeplay.

Had door geklikt bij vergelijkbare berichten.
@molletje83 Ter info op dat prive eiland uit de vorige Freeplay update staat een huisje en mini versie van het romance eiland maar dan permanent bewoonbaar.
Galdor » 17 maart 2018, 21:35 schreef:
molletje83 » 17 maart 2018, 20:45 schreef:Waar kan je dit doen?
Zeker op het eiland uit de vorige update?
Die heb ik namelijk nog niet.

Ik zie nu ineens dat dit voor sim mobiel ik en niet freeplay.

Had door geklikt bij vergelijkbare berichten.
@molletje83 Ter info op dat prive eiland uit de vorige Freeplay update staat een huisje en mini versie van het romance eiland maar dan permanent bewoonbaar.
Oké ik heb bijna genoeg geld om het eiland te bouwen al ligt het geld verdienen nu ook een beetje stil.
Galdor » 17 maart 2018, 15:39 schreef:Het betekent dat een sim dat carriere verhaal heeft voltooid. Je zou de huidige sim daar gewoon kunnen laten werken. Of een andere sim die begint dan op overnieuw. Maar het komt er eigenlijk op neer dat je de beloningen 1 keer hebt verdient
Afbeelding

Hier als voorbeeld de Barista
Afbeelding
Hoe switch je van carrière op deze Sims? Kan t nergens vinden :lol: