De Sims Mobile is binnenkort gratis beschikbaar voor iOS en Android. Deel hier alles over dit nieuwe spel.
Hoi allemaal,

Ik speel de Sims mobile al vanaf het begin, ik heb de missie om te trouwen alleen weet ik niet hoe. Weet iemand hoe dat moet?

En ik heb SimCash nodig iemand een idee hoe je dat krijgt?

Groep, BunnY

Advertentie

Voor het cash heb je al eerder een paar tips gekregen hoofdzakelijk door je sims te laten werken.
Om te kunnen trouwen moet je eerst romantische taken uit voeren. Op een bepaald moment krijg je optie een aanzoek doen te zien.
En voor die tijd kan je ook nog een verlovingsring kopen.
Galdor » 09 maart 2018, 16:15 schreef:Voor het cash heb je al eerder een paar tips gekregen hoofdzakelijk door je sims te laten werken.
Om te kunnen trouwen moet je eerst romantische taken uit voeren. Op een bepaald moment krijg je optie een aanzoek doen te zien.
En voor die tijd kan je ook nog een verlovingsring kopen.
Dat ging over the Sims freeplay, dit over the Sims mobile.
Sorry mijn fout.
In mobile verdien je geld (simdollars)door je sim naar het werk te sturen, de eerste baan is Barista. Simcash krijg je als beloning van evenementen en of missies.

Om te trouwen moet je verloofd zijn en dan een rozenboog etc neerzetten.
Als je kan trouwen dan krijg je de mogelijkheid je trouwpartner te kiezen
Afbeelding
Galdor » 09 maart 2018, 18:58 schreef:Sorry mijn fout.
In mobile verdien je geld (simdollars)door je sim naar het werk te sturen, de eerste baan is Barista. Simcash krijg je als beloning van evenementen en of missies.

Om te trouwen moet je verloofd zijn en dan een rozenboog etc neerzetten.
Als je kan trouwen dan krijg je de mogelijkheid je trouwpartner te kiezen
Afbeelding
Hoe raak je dan verloofd?
Door de interactie flirten te kiezen en zo de mogelijke interacties uitvoeren, dan komt die optie vanzelf voorbij.