De Sims Mobile is binnenkort gratis beschikbaar voor iOS en Android. Deel hier alles over dit nieuwe spel.
Hey Galdor,
Die Afsluiting van online diensten betekent gewoon dat het spel vanaf die datum niet meer beschikbaar is vanaf de Apple Appstore of the Google PlayStore.
Verder heeft dat niks te maken met De Sims Mobile, want we willen dat, dat wel in de App- of PlayStore eindigt.
Ik hoop ook dat het niet zo lang gaat duren, maar we zullen moeten wachten totdat er iets wordt aangekondigd.
Laatst gewijzigd door SimKennee op 17 jun 2017, 06:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

SimKennee » 15 jun 2017, 16:43 schreef:Hey Galdor,
Die Afsluiting van online diensten betekent gewoon dat het spel vanaf die datum niet meer beschikbaar is vanaf de Apple Appstore of the Google PlayStore.
Verder heeft dat niks te maken met De Sims Mobile, want we willen dat, dat wel in de App- of PlayStore eindigt :D.
Ik hoop ook dat het niet zo lang gaat duren, maar we zullen moeten wachten totdat er iets wordt aangekondigd.
Vind je het niet wel heel toevallig dat Sim3 voor mobiel word beëindigd in de zelfde periode dat Sims mobile is aangekondigd? Het zal wel meer te maken hebben met het geen tot weinig gebruik maken van. Maar goed we gaan het zien.
We zijn alweer een stukje verder volgende week is Gamescom in Keulen hopelijk word daar meer verteld gezien EAplay weinig nieuws gaf.
Ondertussen is er ook een soft launch voor Polen gedaan en een aantal veranderingen.

Spelers die gaan beginnen als het officiëel wordt uitgebracht krijgen een heel andere ervaring dan met de eerste versie. Dus er is zeker reden om dankbaar te zijn dat we nog even moeten wachten.

Ik heb het al eerder geschreven maar wil je deze versie een kans geven zou een apparaat met de meest recente Android of ios versie aan te bevelen zijn.
Sinds de eerste test release zijn er aardig wat dingen veranderd zowel in de Gameplay en in de vormgeving. Een van de mischien toch wel verbeteringen je hebt het nu zelf in de hand wanneer je sim met pensioen gaat, dus inprincipe hebben ze nu het eeuwige leven.
We zijn ondertussen alweer in November beland, het is nog steeds heel stil vanuit EA, en eerlijk gezegd kijk ik hooguit 1 keer in de week naar dit spel.
Er is ondertussen wel weer een update uitgebracht en een aantal van mijn eerste gameplay ervaringen zijn danig veranderd.
Diverse ingame items zijn gewijzigd en de tijden dat de sims moeten rusten. Tevens is er een verandering aangebracht bij de dagelijkse doelen. Ik zal proberen iets over de huidige speelmethode te posten. Moet ik wel zin maken om dit te doen
Ik heb gelezen dat de wereldwijde release verplaatst is naar aan komende lente (het was eerst nog eind dit jaar).

Ik heb het spel nu ook gedownload en vind het tot nu toe een leuk spel. En dit is wat ik ervan vind:
In tegenstelling tot De Sims FreePlay heb je alleen opdrachten die elk maar een paar seconde duren. Dat vind ik wel fijn en het is toch ook raar als een sim bijvoorbeeld 4 uur zit te praten met iemand.

Zoals al bekend is is dat het spel een beetje een combinatie is van De Sims 4 en De Sims FreePlay. Veel voorwerpen en kleding komen van De Sims 4 en de missies komen van De Sims FreePlay. Er zijn nog niet zoveel missies, want het begint pas als je iets van niveau 8 hebt behaald krijg je je eerste missie om te kunnen trouwen. Deze missies bestaan uit enkele opdrachten. Deze moet één van je twee sims (, je hebt de mogelijkheid om twee in je huishouden te hebben en bij niveau 10 krijg je nog een plek voor een sim,) volbrengen bij mijn andere sim lukt dit niet.

Een nadeel is dat niet alle kleding, haarstijlen en sommige haarkleuren vanaf het begin beschikbaar is. Je krijgt in het begin een beperkte keuze en later als je een bepaald niveau hebt behaald om het te ontgrendelen moet je het eerst nog eens kopen voordat je het kan gebruiken.

Wat ook een probleem is is dat je een beperkte hoeveelheid energie hebt en dat je wel door te slapen, naar de wc te gaan, te douchen, te baden en om de 3 minuten tenzij je het maximale aantal punten dat je kan hebben op dat moment bereikt hebt
wel energiepunten verdient, maar vaak niet genoeg om opdrachten te volbrengen.

Wat wel een leuke toevoeging is dat je sim zelfverzekerd kan raken tijdens werk-en relatie- evenementen, waardoor je bepaalde opdrachten krijgt, waardoor je meer punten verdient om binnen de tijd een hogere beloning te halen.
Hee allen,

Wat fijn dat De Sims Mobile uitkomt. Maar de vraag is:wanneer komt de Sims Mobile op mobile(in de Play Store)? Want...ik heb natuurlijk wel geregistreerd op de Sims Mobile en er staat in van dat t binnenkort beschikbaar is. Weten jullie ook precies,wanneer ie uitkomt? Qua datum? Ik hoor t wel. Alvast bedankt!!

Grt,