De Sims Mobile is binnenkort gratis beschikbaar voor iOS en Android. Deel hier alles over dit nieuwe spel.

Advertentie

HetGameKanaal » 14 feb 2018, 01:08 schreef:Ik hield altijd al van de sims freeplay en sims 4, volgens mij word het wel een leuk spel.


P.S. Wanneer is de release van de sims mobile?
Helaas nog steeds binnenkort met andere woorden nog niet bekend, je kan wel voor inschrijven.

https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-mobile" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar...dan heb ik ff een vraagje erover:hoelang duurt t nog? Want...ik wil m eigenlijk al snel spelen en t duurt mij een beetje lang en wat is binnenkort? Komt t wel snel en dat ik m kan downloaden? Alvast bedankt.

Grt,
frankieboy1992 » 24 feb 2018, 10:48 schreef:Dat is al 1! Maar wel fijn dat ze nu een Twitter-account hebben. Zelf heb ik geen Twitter en Facebook. Ik vind t sws fijn dat je eerlijk bent en dat t snel gaat gebeuren.
Sims Mobile is al te downloaden ik speel m al
Afbeelding
In tegenstelling tot het eerdere bericht vanaf vandaag kunnen we The Sims Mobile in de app stores verwachten. Daarvoor was een test versie speelbaar. Nu is de werekdwijde release wie heeft ingeschreven kan of heeft hier een berichtje over verwachten of al gekregen
Afbeelding