Doe gezellig mee met diverse leuke forumspellen.
Iedereen kent vast wel die irritante clickbait titels die steeds vaker opduiken op verschillende nieuwssites om mensen sneller te laten klikken. De titels zijn vaak ontzettend overdreven en gericht op zoveel mogelijk sensatie. Op het officiële forum kwam ik dit topic tegen van icmnfrsh waarin iedereen van normale De Sims topics clickbait titels kan maken. Het levert soms grappige resultaten op als De Sims topics werden omschreven op een clickbait-manier.

Om een idee te geven volgen hier wat voorbeelden van icmnfrsh:
"You will not believe what this player found in the game's files about toddlers"
"My high schooler couldn't get an A, but I was able to make it happen with this one weird trick"
"You will be shocked at what this player did to get the baby gender she wanted."
Het leek mij leuk om hier ook een forumspel van te maken. Je kan eventueel inspiratie opdoen in bijvoorbeeld het De Sims 4 forum, maar het hoeven natuurlijk niet per se onderwerpen of berichten van dit forum te zijn. Ik ben benieuwd wat jullie zoal kunnen bedenken, dus brand maar los! :mrgreen:

Advertentie

"Local area sims become millionaires with this simple trick"